Posmarowałem uszczelki wazeliną techniczną, żeby drzwi nie przymarzały - pomimo tego, że samochód stał w garażu, żeby otworzyć drzwi trzeba było mocno szarpnąć. Co będzie, jak będzie stał na zewnątrz...
Bo do tego lepszy jest silikon w sprayu lub z gąbeczką. Też na początku posmarowałem wazeliną techniczną.. Silikonem w sprayu jak ręką odjąć. Gorzej mam z zamkiem kierowcy który mi przymarza tak, że mogę ciągnąć klamkę i nie otworzę. To samo od środka, mogę nie wiadomo jak ciągnąć i pchać drzwi.. ale nie otworzę. Bym musiał go jakoś przeczyścić i smarem do zamków bezbarwnym, płynnym przesmarować.. Tylko nie ma czasu, chęci i miejsca na to. Oczywiście podczas trasy z włączonym ogrzewaniem wszystko odmarza i mogę normalnie je otworzyć.
Są zalety możesz sobie bokami polatać autem Zima jest super póki nie ma -15 i niżej, i odpala mi auto
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
myszazwc pisze:No super zimno,ciemno a w lecie relaks piwko,grill idzie cos zrobić
Bez przesady. Przyjdą upały to będziesz narzekał że ciepło. Takiemu nigdy nie dogodzi. "Pani kierowniczko, jest zima to musi być zimno". Już pomijam, że ostatnimi laty zimy jest jak na lekarstwo