Sony, dzięki za link, spróbuję go przeczyścić wg Twojej instrukcji zanim kupię nowy. Przepływomierz jest Boscha, u góry ma oznaczenie PBT-GF30.
Wężyki sprawdzałem, wydaje mi się że są całe, ale to te oryginalne w oplocie, więc swoje lata już mają i chyba mimo wszystko je wymienię.
Mechanik najpierw ustawił "sterowanie turbiny", a potem wymienił zawór sterowania, czyli N75. To było zanim sam zacząłem się autem bardziej interesować od strony technicznej, dlatego dokładnie nie jestem w stanie powiedzieć
w ogóle ten mój zawór jakoś inaczej wygląda, nie ma metalowej opaski i białej główki, nie udało mi się go otworzyć, chociaż próbowałem mocno..
Po dzisiejszym czyszczeniu i przejechaniu zrobiłem jeszcze logi grupy 11, moglibyście zerknąć? Po jeździe komputer pokazał błąd:
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-00 - -
DYNAMICZNE:
Grupa 011:
http://vaglog.pl/log_263249.htmlSTATYCZNE BS:
Grupa 011:
http://vaglog.pl/log_263248.htmlPrzy logowaniu BS nagrałem też filmik z ruchem sztangi:
https://youtu.be/anQmi98oXaM?t=25s