Strona 113 z 522
Grzebanie nasze codzienne
: 13 paź 2010, 23:04
autor: Bonbini
Wymiana płynu chłodzącego na Kuler 31zł do -35'C. Wymiana kół z letnich na zimowe.
Grzebanie nasze codzienne
: 14 paź 2010, 10:31
autor: jonson22
w weekend wymiana końcówek drążków, w poniedziałek zbieżność wymiana sworzni.
- końcówki (lamfordera 110zł)
- sworznie 140zł +80zł wymiana
- zbieżność 120zł
Grzebanie nasze codzienne
: 16 paź 2010, 17:24
autor: dziubek6
Przyszedł czas na wymiany:
- nagrzewnica Nissens 151zł
- termostat Vernet 56zł
- koncentrat płynu chłodniczego 3l 90zł
- tuleje stabilizatora przód Febi 25zł
- tuleje wahacza przód tylna Febi 56zł
- łączniki stabilizatora Febi 96zł
Grzebanie nasze codzienne
: 16 paź 2010, 18:08
autor: voyager2550
Wymiana tarcz na Brembo + oryginalne klocki na przedniej osi = 430zł
Grzebanie nasze codzienne
: 16 paź 2010, 22:36
autor: Roxon40
Zdjęcie atrap zderzaka
Grzebanie nasze codzienne
: 17 paź 2010, 15:57
autor: kempes
Wymiana wycieraczek. oleju i filtra, zlutowanie anteny za krótko z ominięciem zepsutego wzmacniacza, podłączenie CB bezpośrednio pod instalacje, nowiutka gumowa mata do bagażnika.
Grzebanie nasze codzienne
: 17 paź 2010, 17:55
autor: Roxon40
Zdjęcie zderzaka, naprostowanie belki wzmacniającej, poprawienie paru plastików, założenie zderzaka
Grzebanie nasze codzienne
: 18 paź 2010, 13:27
autor: kempes
wymiana akumulatora
Grzebanie nasze codzienne
: 18 paź 2010, 17:42
autor: mlody158
A ja dziś dorobiłem króciec do zbiornika podciśnienia od rurki z samolotu bo się urwał podczas wymiany wężyka. I z nudów i ciekawości rozciąłem oryginalny filtr paliwa Knecht który mi został z wymiany. Przejechane na nim prawie 30 tys, po rozcięciu i wyjęciu obudowy ukazał się pojedynczy wkład filtrujący delikatnie przybrudzony ( teraz kupiłem MANA i ma podwójny wkład). I tak jak przypuszczałem jest filtr zbudowany i jestem teraz w stanie obalić mity jakie krążą na nie których forach między innymi że niewolno zalewać ropą przez największy otwór itp, że auto potem nie che palić itp. Ja robiłem tak odgiąłem przewody od pompy wtryskowej żeby paliwo nie wróciło i pompa się nie zapowietrzyła, trochę się mi zlało bo wymieniałem pierwszy raz i jeszcze nie wiedziałem dokładnie jak ale ubytek dolałem strzykawką do pompy. Potem zalałem filtr przez duży otwór do pełna (bo dolot od baku a zwrot z pompy to jest ta sama komora przecież) wszystko zmontowałem i nie było nawet czuć ze filtr zmieniany.
Grzebanie nasze codzienne
: 18 paź 2010, 20:38
autor: Daro_70