....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Wymiana wycieraczek. oleju i filtra, zlutowanie anteny za krótko z ominięciem zepsutego wzmacniacza, podłączenie CB bezpośrednio pod instalacje, nowiutka gumowa mata do bagażnika.
Zdjęcie zderzaka, naprostowanie belki wzmacniającej, poprawienie paru plastików, założenie zderzaka
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
A ja dziś dorobiłem króciec do zbiornika podciśnienia od rurki z samolotu bo się urwał podczas wymiany wężyka. I z nudów i ciekawości rozciąłem oryginalny filtr paliwa Knecht który mi został z wymiany. Przejechane na nim prawie 30 tys, po rozcięciu i wyjęciu obudowy ukazał się pojedynczy wkład filtrujący delikatnie przybrudzony ( teraz kupiłem MANA i ma podwójny wkład). I tak jak przypuszczałem jest filtr zbudowany i jestem teraz w stanie obalić mity jakie krążą na nie których forach między innymi że niewolno zalewać ropą przez największy otwór itp, że auto potem nie che palić itp. Ja robiłem tak odgiąłem przewody od pompy wtryskowej żeby paliwo nie wróciło i pompa się nie zapowietrzyła, trochę się mi zlało bo wymieniałem pierwszy raz i jeszcze nie wiedziałem dokładnie jak ale ubytek dolałem strzykawką do pompy. Potem zalałem filtr przez duży otwór do pełna (bo dolot od baku a zwrot z pompy to jest ta sama komora przecież) wszystko zmontowałem i nie było nawet czuć ze filtr zmieniany.
Dzis zalozylem podswietlana galke zmiany biegow. Wlasnie dostalem ten gadzecik na urodziny od zonki. I choc rozne opinie krązą ze to wies tuning itp to bardzo mi sie podoba. Z lekka inny odcien czerwieni, czas zabiegu 1h i fuul zadowolenia