Logi z VAGa i prośba o diagnozę

e
e3dx
Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 09 sie 2014, 22:54
Auto: 1m
Model: 1.9TDI
Lokalizacja: Rzeszów

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: e3dx »

Szczelny jest. Właśnie to jest dziwne bo różnie doładowuje. Wszystko zależy od tego z jakich obrotów zacznę.

Logi:

http://vaglog.pl/log_259951.html
http://vaglog.pl/log_259952.html
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Zmienna geometria chodzi płynnie? Bo na moje oko to się przycina w losowych miejscach. To jest AHF czy ASV?
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kornat »

ASV, Co do logów to przepływka nie działa prawidłowo.
e
e3dx
Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 09 sie 2014, 22:54
Auto: 1m
Model: 1.9TDI
Lokalizacja: Rzeszów

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: e3dx »

Tak ASV. Turbina była regenerowana w tamtym roku w lutym. Nie zamulam, jeżdże od 2 tyś w górę, czas od czasu przedmuchuje. Geometria wydaje mi się, że działa lekko.

Dzięki za info,

Mam jeszcze log 10:
http://vaglog.pl/log_259957.html
Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Sopot

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: klynna »

Poproszę o rzut oka:
http://vaglog.com/log_261914.html (grupa 13 mnie nie pokoi i brak wartości na 4 cylindrze, chyba ze 90konny diesel nie ma 4 cylindra ;p)
http://vaglog.com/log_261899.html
http://vaglog.com/log_261897.html
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Korekcje są liczone względem czwartego cylindra. Więc nie istnieje pojęcie korekcji na 4 cylindrze.
Ostatnio zmieniony 10 maja 2016, 08:03 przez vwir, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

klynna, naucz Ty się robić logi, bo kujesz tą teorię, a przedszkolne błędy robisz...

1. Silnik nie ma odpowiedniej temperatury.
2. Przepływka leży i kwiczy.
Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Sopot

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: klynna »

Dzięki vwir,
Sony wiem o temp i przepływce, ale nie ma rady na uszkodzony termostat.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Jakaś tam rada jest. Można go po prostu wymienić :D
w
werni
Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 04 lut 2016, 13:57
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Warszawa

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: werni »

Witam!

Serdeczna prośba do bardziej kumatych kolegów o analizę logów. Na razie niestety tylko statyczne, nie mam możliwości zrobienia dynamicznych. Tolek 1.9 TDi 110 KM ASV 2001 r. 271 tys. przebiegu.

Ostatnio czyściłem turbinę i egr, gdyż auto łapało notlaufy i wywalało błąd przeładowania 17965. Aczkolwiek robiłem to pierwszy raz i prawdopodobnie nie najdokładniej, więc będę musiał zabieg powtórzyć. Teraz auto nie łapie trybu awaryjnego, przyspiesza lepiej, ale wydaje mi się że nie idzie tak jak powinien ten silnik... 3-letni Peugeot 1.6 HDi 90 KM mojej siory dużo lepiej ciągnie :-|

STATYCZNE:
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_262723.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_262724.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_262725.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_262721.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_262722.html

Z góry dzięki! :-)
ODPOWIEDZ