Ale czy mogę wykluczyć ewentualną usterkę jakiegoś sterownika ABS czy to też mam brać pod uwagę ?
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Sterownik ABSu jest zaszyty w pompie wątpię by padł tak od razu Stawiałbym na brak kontaktu, zabrudzenie, lub uszkodzone czujniki, ale to w ostateczności
Ogólnie to uszkodzenie sterownika z reguły objawia się inaczej, chociaż czasem daje takie objawy Te w Tolkach są dość odporne, w przeciwieństwie tych z A6
Tak ale pewnie "Mechanical Failure" to na pewno będą uszkodzone czujniki bo z Electrical Failure to mogę szukać przyczyny w elektryce. Czyli suma sumarum koła do ściągnięcia sprawdzić wtyczki przód i wymienić czujniki tył.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Roxon40 pisze:Czyli suma sumarum koła do ściągnięcia sprawdzić wtyczki przód i wymienić czujniki tył.
W najgorszym scenariuszu tak. Jednak sprawdź te czujniki z tyłu czy mają styk etc. Może gdzieś na dziurach Cię wytłukło i oba złapały ZONKa
Zerknąć możesz, nic Cię to nie kosztuje
Dobra koła zdjęte VAG podpięty resztą błędów zniknęła oprócz tego
00285 - ABS Wheel Speed Sensor: Front Right (G45)
012 - Electrical Fault in Circuit
Kostka sprawdzona przewody przy kostce też i nie da się go usunąć i teraz pytanie:
Czy w kostce jest jakieś napięcie lub oporność żeby zmierzyć czy przewody nie popękały gdzieś dalej ?
Czy jednak padł czujnik i też wyskakuje że jest electrical Fault
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Sprawdź czujnik omomierzem, przy spoczynku powinno być koło 1kohm'a, w każdym razie nie mniej niż parę omów i nie więcej jak kilka kohm. Jak podłączysz pod niego woltomierz to przy kręceniu osią ręcznie powinno się indukować chwilowo napięcie (woltomierz w tryb AC).
Wiązkę musisz sprawdzić wypinając wtykę z pompy i z czujnika i zobaczyć czy jest przejście. Jak będzie to coś z czujnikiem jednak ew. podegnij piny na złączkach bo czasem są dość upierdliwe i nie stykają .