hmmm filtr paliwa wymienialem 3 msc temu czyli jakies 4 tysiace km temu. przy odpaleniu puszcza lekkiego bialego kopcia ;/ a dawki paliwa nie sprawdzalem, wymienie dzisiaj jeszcze czujnik temperatury i od razu napisze czy cos sie zmienilo. a mam pytanie, czy ma ktos moze namiary na jakas osobe z lublina ktora moglaby podlaczyc mojego toldka pod vaga? bylbym wdzieczny bo to na prawde dla mnie wazne ;( jak cos moj nr: 607 773 226
jocker - miałem podobnie na postoju miałem nierówną prace silnika, aż drgań dostawał pojechałem do mechanika i dawka była bodajże za duża. Po zmianie dawki było ok, ale teraz po miesiącu mam drgania silnika podczas jazdy gdy silnik jest mocniej obciążony ( pod górkę, albo jak wcisnę mocniej gaz ) . Podejrzewam że coś z nastawnikiem może być nie tak.. aa dodam że też wtedy z filtrem paliwa kombinowałem i nic nie dawało, a biały dymek po odpaleniu mam do dzisiaj na zimnym i kręci mi na zimnym jakby chwile był bez paliwa. Każde kolejne odpalenie na strzała..
Panowie gdzie szukać impulsatora w ALH / AHF, od dołu skrzyni ? Chce odpiąć i zrobić próbę
hmmmm otóz tak podlaczylem dzisiaj seata pod vaga i pierwsza sprawa to wlasnie problem jest z temperatura silnika wiec albo sam czujnik albo termostat a 2 sprawa. pokazalo blad przeplywomierza ale ze jest zwarcie do masy i wystepuej jako blad masowy ;/ wiec czy w tym moze tkwic problem? chcialem dzisiaj sprawdzic przewodyale za bardzo hebel na dworze aby cokolwiek robic, moze akurat faktycznie ktorys jest przelamany i robi zwarcie ;/ jak najlepiej byloby to sprawdzic?
[ Dodano: 2015-02-17, 16:39 ] hmmm w takim razie podjade jeszcze jutro do znajomego i sprawdze dawke i ewentualnie ja wyreguluje ale gdzies juz sil mi brakuje na to ;/
tak, bledy skasowane byly od razu, pozniej odpalilem samochod pojezdzilem pare minut i znow go pod vaga i zero bledow, ale kolejne podlaczenie znow pokazalo blad zwarcia do masy, odpialem przeplywke i wyskoczyl blad, masowego przeplywu powietrza czyli taki jak powinien wyskoczyc przy odlaczeniu, podlaczylem ja spowrotem i dalej blad zwarcia masy... przeplywomierz w 100% jest sprawny i wina musi lezec gdzies indziej ;/ myslalem aby jutro sprawdzic przewody idace od przeplywomierza czy faktycznie ktorys nie jest nadłamany i moze bije zwarcie... tylko z tego co widzialem przewody ida pod podszybie, wiec tam znajduje sie komputer?
[ Dodano: 2015-02-17, 16:48 ] tylko pytanie czy to moze byc przyczyna nie rownej pracy silnika ;/
przepywomierz po podpieciu słychac ze pracuje caly czas, a gdy zakladalem raz jeszcze z ciekawosci stara to pracuje jakies 5 sekund apozniej słychac charakterystyczny glos odlaczenia przeplywki takie "pyk". przyznam sie ze kupilem przeplywke jakas no name za 140 zl autologa a nie bosha bo finanse mialem ograniczone, ale tak jak pisalem. nawet gdy mialem oryginany przeplywomierz to problem wystepowal, po wymianie dalej nic sie nie zmienilo i jest tak samo ;/ ewentualnei znajde kogos aby ją podmienic, ale mam przeczucie ze nic to nie zmieni ;/
[ Dodano: 2015-02-17, 17:19 ] 'vwir' ale Twoim zdaniem moze podowem byc ten czujnik temp. albo termostat? bo na moje oko co moze miec jedno wspolnego z drugim? ;/