Cennik - czyli za co, gdzie i na ile mnie "skasowali&qu

Tematy ogólno-techniczne
ODPOWIEDZ
K
Kaspoll1988
Forumowicz
Posty: 1933
Rejestracja: 21 cze 2010, 16:52
Auto: Seat Leon 1P
Model: 2.0 TDI
Lokalizacja: Dobczyce

Cennik - czyli za co, gdzie i na ile mnie "skasowali&qu

Post autor: Kaspoll1988 »

hmm dobre tuleje belki pełne olejowe ja płaciłem 160 zł za komplet. Bodajże że swaga. tył się zrobił twardszy i fajnie się sprawuje. Co do robocizny. jest zabawy trochę. musisz odkręcić w sumie 2 śruby i przewody hamulcowe o ile dobrze pamiętam i belka ci wisi na samych amortyzatorach. zrzucić linki ręcznego. wybić tuleje. Metalowe czy plastikowe ostry śrubokręt po którym można bić młotkiem i ogień. potem można użyć przecinaka lub majzel-ka by to rozbić. Wciągnąć to najlepiej przyrządem składającym się z :
- długa śruba a najlepiej gwint o długości 30 - 35 cm o fi takim jak śruba do belki ( chyba M12 to było)
- 2x nakrętka z podkładką
- 2 szerokie grube podkładki ok 1 cm grubości i o szerokości większej niż otwór
- tulejka na ok 5-10 cm długa żeby po obwodzie wewnętrznym takim jak dziura w belce

spytacie poco taka długa śruba, szerokość tulei do wprasowania + szerokość ucha w belce + tuleja i podkładki. po co aż 1 cm podkładka by się nie gięła przy wciskaniu tulei tą podkładką, poco tulejka na 5-10 cm bo po wprasowaniu wychodzi jakieś 3 cm samo mocowanie.

Po wprasowaniu i złożeniu wszystkiego opuszczamy samochód.

Ważna ale to najważniejsza sprawa, założone tuleje przykręcamy jak samochód stoi na kołach i w tedy skręcamy na maxa bo inaczej jak go w powietrzu skręcicie zadziałają siły skrętne i rozerwą tuleje jak będziecie jeździć

2 na belce i na tulejach powinny być otwory jak macie ja założyć. Otwór w belce należy potraktować równo z tym dzyndzelkiem na tulei no i powinna tez być strzałka w kierunku jazdy.

Wymiana trwała 3-4 godziny bez kanału w domu w garażu:D i samodzielnie ;) jeżdżę nic nie stuka i nie puka. Tak ze jak masz czas i chęci to jest to do ogarnięcia samodzielnie

mogłem tu namieszać z moim opisem ale generalnie mój zestaw wyglądał podobnie jak tu na filmiku i zasada ta sama. tylko u nas ma wargę ochronna i podtoczenie od strony zewnętrznej by to dalej nie weszło. i dwa oryginalne tuleje mają podwójną blachę na obwodzie.

https://www.youtube.com/watch?v=Nwil1YfsaIQ podobnie wyglądał mój w ciągacz do tulei opis filmiku jest jako przód ale tak wygląda też do tyłu.


P.S.: Sie kurde rozpisałem!
P
PIOTREK52125
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 31 sie 2012, 17:25

Cennik - czyli za co, gdzie i na ile mnie "skasowali&qu

Post autor: PIOTREK52125 »

ja za wymiane kompletnego rozrzadu wraz z popychaczami dałem 200 zł myśle że nie najgorzej ;-)
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Cennik - czyli za co, gdzie i na ile mnie "skasowali&qu

Post autor: szymekgd »

PIOTREK52125 pisze:myśle że nie najgorzej ;-)


Zdecydowanie tanio.
Michal
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Lokalizacja: Lublin

Cennik - czyli za co, gdzie i na ile mnie "skasowali&qu

Post autor: cash »

I ja się pochwalę,150zł :mrgreen:
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Cennik - czyli za co, gdzie i na ile mnie "skasowali&qu

Post autor: szymekgd »

cash, z tego co pamiętam w AHF jest więcej rolek ;)
Michal
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Lokalizacja: Lublin

Cennik - czyli za co, gdzie i na ile mnie "skasowali&qu

Post autor: cash »

Aa, to troszkę spaliłem w takim razie ;) Ale i tak bardzo tanio było, bo pytałem u innych to 350-400zł ;)
e
eR
Forumowicz
Posty: 346
Rejestracja: 21 wrz 2010, 20:17
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Kielce

Cennik - czyli za co, gdzie i na ile mnie "skasowali&qu

Post autor: eR »

Widać, że koleś od tej aukcji całkiem konkretny jest. Jakbym miał robić rozrząd kupiłbym u niego.
p
pgt
Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 13 maja 2013, 16:57

Cennik - czyli za co, gdzie i na ile mnie "skasowali&qu

Post autor: pgt »

Rozrząd w AHF i ASV jest taki sam :-)
Chiptuning - nie tylko TDI.
Hamownia.
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Lokalizacja: Lublin

Cennik - czyli za co, gdzie i na ile mnie "skasowali&qu

Post autor: cash »

pgt pisze:Rozrząd w AHF i ASV jest taki sam :-)


No chyba jednak tak ;)
http://allegro.pl/rozrzad-pompa-seat-to ... 52949.html
Awatar użytkownika
Dawid1992P
Forumowicz
Posty: 383
Rejestracja: 20 sie 2012, 21:28

Cennik - czyli za co, gdzie i na ile mnie "skasowali&qu

Post autor: Dawid1992P »

Wymiana przepływki + czyszczenie turbo 420 zł. W cenie robota i przepływka. Oryginał Boscha.
ODPOWIEDZ