Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Awatar użytkownika
Kaiser
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 28 lip 2014, 11:38
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Okolice Brzeska/ NS

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Kaiser »

Koledzy, dobrze zrobiłem logi?

http://vaglog.pl/log_244298.html
Ostatnio zmieniony 22 gru 2015, 16:28 przez Kaiser, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Sopot

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: klynna »

Dobrze zrobiłeś.

Na moc nie narzekasz powyżej 2tys obrotów ? :)
Awatar użytkownika
Kaiser
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 28 lip 2014, 11:38
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Okolice Brzeska/ NS

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Kaiser »

No właśnie nie tak bardzo. Mam takie jakby "momenty zamulenia". Tak jakby coś go trzymało a za moment puszczało. Przepływka? Geometria czyszczona w styczniu (od tego momentu regularnie przeganiany)

edit. poprawiłem link bo nie wiem jak to się stało ale wrzuciłem nie swoje logi :-P
Awatar użytkownika
macsta12
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 25 kwie 2012, 14:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Lokalizacja: Dęblin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: macsta12 »

Zrób jeszcze i wrzuć log grupy 11 doładowania turbiny.
Awatar użytkownika
Kaiser
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 28 lip 2014, 11:38
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Okolice Brzeska/ NS

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Kaiser »

Robi się go tak samo jak 003 i 008? W sensie 1500 rpm na 3cim biegu i but do 4 tys
Awatar użytkownika
macsta12
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 25 kwie 2012, 14:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Lokalizacja: Dęblin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: macsta12 »

Tak samo.
Awatar użytkownika
Kaiser
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 28 lip 2014, 11:38
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Okolice Brzeska/ NS

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Kaiser »

Jutro postaram się wrzucic. A czy z tych logów da się wyczytać czy coś jest nie tak z przepływką?
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Kaiser, przepływka powyżej ~2700 obrotów strasznie Ci tnie dawkę i widać spory spadek wartości...

Czekamy na log z grupy 011. Jak dasz radę to zrób te same logi na IV biegu, tzn. 003+008 i dodatkowo 011 oddzielnie.
Awatar użytkownika
Kaiser
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 28 lip 2014, 11:38
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Okolice Brzeska/ NS

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Kaiser »

http://vaglog.pl/log_244483.html

Grupa 011 na 3 biegu. Niestety nie dałem radę zrobić tego lepiej ale mam nadzieje że to wystarczy

http://vaglog.pl/log_244484.html
http://vaglog.pl/log_244485.html

003 i 008 oraz 011 na 4 biegu. Też nie dałem rady lepiej je zrobic ale może dacie radę z tego coś wyczytać

up.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Kaiser, masz oryginalną turbinę/gruszkę czy po regeneracji/wymianie ?

Chyba nie trzymałeś pedału gazu cały czas w podłodze, bo coś dziwne te wskazania na początku patrząc na log 011 na 3 biegu :)

Ogółem po mojemu to masz drobne przeładowanie + tnącą przepływkę, która kwalifikuje się przynajmniej do czyszczenia.
Jest jeszcze jedna opcja ewentualnie, ale raczej mało prawdopodobna. Masz gdzieś przytkany wydech.
ODPOWIEDZ