a ktos z wojewodztwa slaskiego, malopolskiego moglby sie podjac wyczyszczenia turbo u mnie ?
a co do wezykow ? czy gdyby byly uszkodzone to bylo by przeladowanie 0,5 bara ?
Zapytaj axee z Leon Club. Powinien ci to zrobic. U mnie tez czyscil turbo. Co do wezykow to nie wiem. Pewnie jak uszkodzony to bys slyszal ze sycza.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
tu są logi pod obciążeniem i na biegu jałowym. Jest mi ktoś w stanie powiedzieć na 100 % co jest grane ? Bo byłem dzisiaj u dwóch mechaników i co innego słyszę. Jeden 600zł i regenracja turbiny i sądzi że nie ma takiego czegoś jak czyszczenie łopatek, a drugi że może być gruszka, może turrbina itp. Chodzi o to że jak koszty sięgają 600 zł to albo zregeneruje albo kupię używaną. A chcę to zrobić jak najtaniej. Bo czyszczenie samo 250 zł u mnie, a jak mi wyczyszczą, powiedzą że jednak to nie to i gruszka, a okażę się że dalej będzie ten problem ? Więc proszę żeby ktoś mi wytłumaczył co jest z moją turbiną na 100 % ?
daje logi :
http://vaglog.pl/log_198159.html http://vaglog.pl/log_198161.html
Nikt Ci nie da gwarancji na 100%, co jest grane. Generalnie przy zadanym ciśnieniu 2142 turbina pompuje 2570. Swoją drogą to już przekracza granicę gdy powinna przejść w tryb awaryjny. Jaki jets powód - okaże się po odkręceniu turbiny. Może wystarczy ją tylko wyczyścić albo wymienić zacinającą się gruszkę. A możliwe, że musisz zregenerować. Tak czy inaczej ktoś musi wyjąć turbinę i zobaczyć co się dzieje.
no ale kumpel który robił mi te logi mówi że gruszka ani wężyki to nie będą bo mówił że widać po logach że gruszka pracuje i cisnienie jest. Więc chyba jakoś mniej więcej powinno sie dać określić, chociaż nie na 100 % ale coś więcej. Bo Jak mi powiecie że i wywnioskujecie że to tylko czyszczenie będzie bo macie pojecie i to widać na logach to pojade do warsztatu i wraźnie powiem że tylko czyścić i tyle żeby się w koszty nie ładować.
A z innej beczki na mój rozum : Gdyby to gruszka była zła to turbo powinno się chyba cały czas wyłączać a nie po wyczyszczeniu turbiny i przejechaniu 10 tyś dopiero się wyłącza od nowa. ?
Drugie pytanie : Da się w garażu samemu sprawdzić stan gruszki ? Czy dobrze pracuje ?
Bo mechanik mi powiedział 100 zł z podpięciem komputerem i z diagnostyką czy to na pewno gruszka czy na pewno czyszczenie.
Chłopie gdzie ty masz tych mechaników że wołają 100zł za podpięcie kompa
futrosky pisze:Gdyby to gruszka była zła to turbo powinno się chyba cały czas wyłączać a nie po wyczyszczeniu turbiny i przejechaniu 10 tyś dopiero się wyłącza od nowa. ?
W ciągu tych 10tyś mogła skorodować np albo się zablokować
Gruszka wykonuje ruch cięgna przy zapaleniu albo gaszeniu silnika możesz wleźć pod spód a ten ktoś niech odpali i zgasi silik powinno być widac
Może poprzednik źle wyczyścił turbo albo po prostu turbina jest już zużyta i trzeba ją zregenerować, jesteś z Dąbrowy podjedz do Katowic do Dynosoftu i tam będa wiedzieli co jest bo jak na razie to mam wrażenie że jeździsz po jakiś Heńkach ze stodoły co się zatrzymali na naprawie polonezów
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*]
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*] ------------------------------ Jest:
BMW E46 XD M57D30 "Karwan"
BMW E39 M54B25 "Na Leniu" ------------------------------
Kitaj, nie 100 zl za kompa tylko za kompa i zdiagnozowanie i sprawdzenie na podnośniku czy gruszka czy turbo.
Taa, dynosoft ? Tam to dopiero ceny mają kosmiczne. A mi chodzi o to żebyśce pomoggli mi stwierdzić czy to jest Turbina, czy gruszka, czy to te zapieczone łopataki.
A z tym ciegnem to jak jest ? Jak wejde to co powinno się dziać ? Działać płynnie, jaki ten ruch musi być ?
Wiesz co ja jednak wolę dać te parę groszy więcej na jakąś normalną diagnozę a później przejść do działania a ty dasz 3 mechanikom po 100zł i nic się nie dowiesz no ale rób jak chcesz, napisaliśmy ci tu już teoretycznie wszystko czyli żeby sprawdzić N75 wężyki, jak sprawdzić gruszkę, reszta nalezy do ciebie...
futrosky pisze:za kompa tylko za kompa i zdiagnozowanie i sprawdzenie na podnośniku czy gruszka czy turbo.
to samo możesz zrobić w domu na podnosniku
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*]
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*] ------------------------------ Jest:
BMW E46 XD M57D30 "Karwan"
BMW E39 M54B25 "Na Leniu" ------------------------------
Czyli po logach nie jesteście w stanie powiedzieć co jest ? I po tych błędach które wstawiłem ?
Kitaj, to napisz mi jak sprawdzić czy gruszka jest dobra, to sprwdze. Wężyki dobre bo cały czas przeładowanie jest, n75 też działa bo podmieniałem od kumpla i dalej w stan awaryjny przecodzi
Cięgno gruszki robi ruch albo przy odpalaniu albo przy gaszeniu (nie pamiętam) wystarczy wleźć pod auto i zobaczyć Możesz też złapać ręką przed odpaleniem i nim poruszac bo też może się coś zablokowac koszt nowej gruchy około 200zł
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*]
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*] ------------------------------ Jest:
BMW E46 XD M57D30 "Karwan"
BMW E39 M54B25 "Na Leniu" ------------------------------