Logi z VAGa i prośba o diagnozę

o
organiser
Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 19 lip 2015, 22:54
Auto: Seat Toledo 2
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Poniatowa

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: organiser »

Logi zrobione na 3 biegu gdzie pedał był w podlodze. Jezeli chodzi o log 011 to jak pisalem prosze odczytac ten ktory jest z 20 wrzesnia czyli ten na samym dole
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

A teraz już widzę. Po regeneracji sztanga się rusza? Bo to nie wygląda dobrze. Nie dość, że turbina wstaje dopiero w okolicach 2200obr, to potem przeładowuje w zasadzie w całym zakresie. Dziwię się, że nie wchodzi Ci w tryb awaryjny.
o
organiser
Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 19 lip 2015, 22:54
Auto: Seat Toledo 2
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Poniatowa

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: organiser »

Tak sztanga chodzi bez problemu. W awaryjny wszedl dopiero na 5 biegu prz 160km/h
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Widziałem już taki motyw. Okazało się, że w turbinie był odwrotnie założony pierścień od VNT. W niektórych nie ma to znaczenia (jest symetryczny) a w niektórych ma. Jeśli dobrze pamiętam to tam była turbina VNT15. Wiesz, jaką masz turbinę?
Jeszcze ewentualnie możesz spróbować podmienić N75 z N18.
o
organiser
Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 19 lip 2015, 22:54
Auto: Seat Toledo 2
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Poniatowa

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: organiser »

Moge jedynie wstawic zdjecia turbiny jak wam to pomoż
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Spróbuj jeszcze tylko podmianki N75 z N18, bo to 15 minut roboty a będziesz wiedział, czy to przypadkiem N75 nie jest zasyfiony.
Na turbinie odczytaj na tabliczce znamionowej. Tutaj masz foto poglądowe, jak wygląda taka tabliczka:
Obrazek
o
organiser
Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 19 lip 2015, 22:54
Auto: Seat Toledo 2
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Poniatowa

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: organiser »

Ok pozniej sprawdze. A to ze odpiąłem przepływke i dół sie poprawił ma znaczenie?
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

To jest inna bajka i średnio związana z problemami z turbiną i wchodzeniem w tryb awaryjny.
o
organiser
Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 19 lip 2015, 22:54
Auto: Seat Toledo 2
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Poniatowa

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: organiser »

proszę, tu jest log 010, około 1tys 4 bieg i podłoga do około 4tys

http://vaglog.pl/log_233372.html
o
organiser
Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 19 lip 2015, 22:54
Auto: Seat Toledo 2
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Poniatowa

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: organiser »

jutro będę miał czas to podam numery z tabliczki, przesyłam fotkę jak jeszcze leżało na stole




Numery turba:
GT 1749V
HGR 038253019N V500
713673-5 HIB03166F
ODPOWIEDZ