Jeśli nawet by padły dużo szybciej niż firmowe to za różnicę w cenie kupię 2 albo 3 komplety .
Jak narazie to nie doszedłem do porozumienia z płaskimi wycieraczkami... kurde każde przy dużej prędkości przestają wycierać w środku pióra - tak jakby tylko boki wycieraczki stykały się z szybą i środek odstawał...
Ostatnio zmieniony 13 mar 2012, 11:33 przez marek_igor, łącznie zmieniany 1 raz.
ja juz z płaskich dawno zrezygnowałem, stwierdziłem, że nadają się tylko do samochodów gdzie były fabrycznie takie montowane i są z dobrej firmy.
Ja na te VALEO złego słowa nie powiem, fakt kosztowały sporo ale nie żałuje i jakbym miał kupic je jeszcze raz to też bym kupił. Ich cena przede wszystkim dlatego taka wysoka bo sa dedykowane do tolka czyli wyc. pasażera wygięta jak banan.
a jak ktoś szuka nie drogich dobrych wycieraczek to tylko ALCA cena za szt. 6-10zł a jakość bardzo dobra w poprzednim aucie miałem je chyba 2 lata ;p minus taki, że nie mają spoilera co przy większych prędkościach jest uciążliwe.
Podobno płaskie lepiej się sprawują gdy założymy też ramiona od wersji z płaskimi wycieraczkami. Z tego co czytałem to z golfa IV ładnie pasują, ale też ładnie kosztują: http://allegro.pl/piora-i-ramiona-zesta ... 75228.html
Witam.
Jak to jest z tymi wycieraczkami w Tolkach. Ostatnio kupilem 530 i 480 i wycieraczka od strony pasazera zachodzi mi na uszczelke jak opadnie. Jaki powinien byc wymiar tej od strony pasazera?
ja tez kupilem ostatnio wedlug katalogu 480mm dla pasazera i byla za dluga zmienilem na 450mm i jest dobrze. Mam jeszcze pytanie odnosnie pracy wycieraczek minowicie zauwazylem ze kiedy pracuja wycieraczki i wracaja na ,,swoje '' miejsce to sysze takie,, cykniecie'' z okolic bezpiecznikow i jest tak za kazdym razem jak wycieraczka pracuje i wraca na dol szyby, czy u was tez jest podobnie, czy moze slysze dzialanie jakiegos ,,przerywacza'' ??