Coś pomiędzy 20-30zł za litr, tylko popatrz, czy masz zielony, czy czerwony. Jak jest brudny, to odlej trochę, nabierz do strzykawki itp, żeby się odstał, to będzie widać kolor
A nie wiesz ile możę kosztować robta uszczelki pod głowicą?:) od jakiegoś czasu pojawił się również jakiś wyciek, nie wiem czy oleju czy płynu chłodniczego, ale wszystko wskazuje że chłodniczy, ponieważ dolewałem go już 2 razy w krótkim odstępie czasowym, a poziom oleju trzyma się ciagle w jednym miejscu...
Ja myślałem że mam wyciek z uszczelki głowicy a okazało się że tylko krućce od wody poszly. Wymiana uszczelki to droga sprawa. Sprawdź dokladnie czy nie masz gdzieś pękniętego węża albo dziurki w chłodnicy.
Całkiem niedawno miałem małą kolizję. Musiałem regenerować maglownicę, wymieniać wszystkie łączniki, stabilizatory i gumy w zawieszeniu z przodu. Od czasu naprawy cos popiskuje jak skręcam kierownicą. Jak stoje w miejscu i kręcę to zero pisków. Objawia się to tylko jak jade. Raczej nie ma reguły odnośnie kierunku skrętu. Uprzedzajac admina, dodam ze nie chodzi o maksymalne skrety. Jakieś pomysły?
Skoro nie jest to pisk czy trzask podczas skrętu maksymalnego kołami w miejscu to raczej odpadają końcówki drążków kierowniczych, wymieniłeś też wiele części zawieszenia, a co z wahaczami? także masz nowe? Sprawdź koniecznie przegub czy on przypadkiem nie wydaje takich dźwięków.