A myslal ktos jak podlaczyc taki podgrzewacz pod przycisk od otwierania klapki paliwa ?
Drugie pytanie czy jesli alternator mam 90A i zalacze trzy swiece .Jesli alternator jest za slaby bo tak czytalem ze powinien byc 120A co wtedy sie stanie ?
ProFFessor pisze:Drugie pytanie czy jesli alternator mam 90A i zalacze trzy swiece .Jesli alternator jest za slaby bo tak czytalem ze powinien byc 120A co wtedy sie stanie ?
Nic, jeżeli alternator nie ma mocy to nie załączy.
Jak masz podpięte pod ECU to on steruje przez obciążenie alternator. Seryjnie przy podgrzewaczu był dawany 120A a ty zapewne masz 90A więc przyciskiem włączają 3 świece, do tego zaraz po odpaleniu klekota jeszcze przez jakiś czas dogrzewają świece silnika to już spore obciążenie się robi.
Dokładnie, najlepiej świece rozdzielić na 2 przyciski i załączać po wyłączeniu cyklu dogrzewania (ok. 2,5min po rozruchu). Największy prąd świece biorą po włączeniu, później maleje - widać to w logach 016. Ja mam 90A i przy -2st. 3 świece załączają się po 700m i obciążenie alternatora nie jest jakieś masakryczne.
Ok juz wiem jak zrobic ten test wyjść dla przekaźników J359 i J360 tylko mam jeszcze pytanie czy żeby sprawdzić czy cały układ działa dobrze po mimo pykania przekaźników mam w t momencie tego testu sprawdzić miernikiem czy przekaźniki dają napięcie do fajek swiec?