[1M] Podgrzewacz płynu chłodzącego

Wszystko o elektryce w aucie
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Podgrzewacz płynu chłodzącego

Post autor: szymekgd »

Nie, temperatura jest z G72
Michal
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

[1M] Podgrzewacz płynu chłodzącego

Post autor: kornat »

Raczej G62 ;)
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Podgrzewacz płynu chłodzącego

Post autor: szymekgd »

G72 - czujnik temp. powietrza w dolocie, odczyt z G62 wyłącza podgrzewacz po osiągnięciu zadanej w mapie temp.
Tutaj http://forum.leonclub.pl/forum/viewtopi ... f04b61d7fd jest więcej informacji
Michal
Awatar użytkownika
ProFFessor
Forumowicz
Posty: 166
Rejestracja: 17 sty 2012, 15:49

[1M] Podgrzewacz płynu chłodzącego

Post autor: ProFFessor »

A myslal ktos jak podlaczyc taki podgrzewacz pod przycisk od otwierania klapki paliwa ?

Drugie pytanie czy jesli alternator mam 90A i zalacze trzy swiece .Jesli alternator jest za slaby bo tak czytalem ze powinien byc 120A co wtedy sie stanie ?
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Podgrzewacz płynu chłodzącego

Post autor: szymekgd »

ProFFessor pisze:Drugie pytanie czy jesli alternator mam 90A i zalacze trzy swiece .Jesli alternator jest za slaby bo tak czytalem ze powinien byc 120A co wtedy sie stanie ?


Nic, jeżeli alternator nie ma mocy to nie załączy.
Michal
Awatar użytkownika
ProFFessor
Forumowicz
Posty: 166
Rejestracja: 17 sty 2012, 15:49

[1M] Podgrzewacz płynu chłodzącego

Post autor: ProFFessor »

No tak ale jak podlacze manualnie pod przycisk a nie pod komputer to alternator tez nie zalaczy swiec ?
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

[1M] Podgrzewacz płynu chłodzącego

Post autor: kornat »

Jak masz podpięte pod ECU to on steruje przez obciążenie alternator. Seryjnie przy podgrzewaczu był dawany 120A a ty zapewne masz 90A więc przyciskiem włączają 3 świece, do tego zaraz po odpaleniu klekota jeszcze przez jakiś czas dogrzewają świece silnika to już spore obciążenie się robi.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Podgrzewacz płynu chłodzącego

Post autor: szymekgd »

Dokładnie, najlepiej świece rozdzielić na 2 przyciski i załączać po wyłączeniu cyklu dogrzewania (ok. 2,5min po rozruchu). Największy prąd świece biorą po włączeniu, później maleje - widać to w logach 016. Ja mam 90A i przy -2st. 3 świece załączają się po 700m i obciążenie alternatora nie jest jakieś masakryczne.
Michal
Q
QKi
Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 18 maja 2012, 15:25
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Mielec

[1M] Podgrzewacz płynu chłodzącego

Post autor: QKi »

Ok juz wiem jak zrobic ten test wyjść dla przekaźników J359 i J360 tylko mam jeszcze pytanie czy żeby sprawdzić czy cały układ działa dobrze po mimo pykania przekaźników mam w t momencie tego testu sprawdzić miernikiem czy przekaźniki dają napięcie do fajek swiec?
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Podgrzewacz płynu chłodzącego

Post autor: szymekgd »

Podłącz do fajek LO oraz Hi 2 żaróweczki i będziesz wiedział czy dochodzi do nich napięcie
Michal
ODPOWIEDZ