a powiedzcie mi bo turbo była z 2 miechy teu nowa założona to w takim razie może być ogólnie coś z pompą a bliżej ze sterownikiem pompy, bo tak stwierdził jeden z mechaników ? ale nie podpinał pod kompa .... i chciałem samemu to zrobić dlatego chciałem jakieś bliższe poradniki odnośnie zrobienia tych testów i wstawienia logów tylko nie bardzo wiem które i jak wybrać 11. A odnośnie kabla powiecie jakie dokładnie ustawienia? jakie prędkości i latency time ? mógłby ktoś u kogo działa i ma podobny kabel do mojego w menadzer urzadzen i zobaczyc jakie ma ustawienia portu ?
a i jeszcze jedno najważniejsze dlaczego w pewnych momentach jak się dławi to puszcza biały( niebieski ) dym ? jakby pobierał olej ??????
[ Dodano: 2013-01-24, 01:47 ]
jutro logi z bloków pomiarowych będą wstawione
a dzisiaj taki błąd jest który po skasowaniu zaraz wraca, ale wydaje mi się że już był wcześniej .... ?
Thursday, 24 January 2013, 00:36:58VAG-COM Version: Release 409.1-SControl Module Part Number: 038 906 012 AT Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 2815 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 000461 Fault Found:19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground P3105 - 35-10 - - - Intermittent---------------------------------------------------------------------------
czyli :
19561 - zawór N239 przelączania klapy kolektora ssącego
- przerwa lub zwarcie z masą (lub z "plusem")
- przerwa w ciagłości przewodów.
http://img247.imageshack.us/img247/5922 ... rawii4.jpg
i takie pytanie gdzie znajdę to w toledo ? i czy to cokolwiek może mieć wspólnego z moim problemem ?