Ale odkop Nikt nic ciekawego nie wymyślił, więc postanowiłem wychlastać dziurę na podobieństwo Leonowej i wkleić tam 2 rurki ULTERA. Fotki po zlozeniu calosci.
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50 www.rbauto.eu
Zapraszamy
Myślę że to kiepski pomysł. Toledo ma długi zderzak a tłumik kończy się dużo wcześniej.
Jak zapakujesz końcówkę to ona będzie musiała mieć z pół metra. Z boku to będzie śmiesznie wyglądało. Oglądałem różne kombinacje i zawsze efekt końcowy zalatywał wsią jak dla mnie. Najlepszym rozwiązaniem to:
1. Polerka tego co jest na połysk (da się zrobić na lustro)
2. Dospawanie dwóch końcówek w dół jak w TDI ale z nieco większym FI.
3. Jeżeli auto grubo modzone to jedna grubsza końcówka zawinięta w dół coś jak tutaj:
http://imageshack.us/photo/my-images/193/img0305xz.jpg/
Bartek chce wyciac w zderzaku takie półkole i tam rurki. Ten ze zdjęcia ma cały tłumik wymieniony. Pokombinuje sie żeby to miało ręce i nogi a nie zalatywało wsią
http://www.rbauto.eu
POLECAM
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
Dobrze będzie jak będzie wycięty zderzaka to dwururka będzie się ładnie prezentowała też nad czymś takim myślę cały czas ale na razie zawsze znajdzie się inny wydatek
Bartek czekam na foto jak to wyszło
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm ....... EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb