Ja mam taką samą
Zaraz wrzucę foto z montażu może się komuś jeszcze przyda
[ Dodano: 2011-01-08, 14:40 ]
Tak wygląda gałeczka po kupnie wraz ze wszystkimi częściami do montażu
Następnie przystępujemy do demontażu gałki:
- wyciągamy z tunelu mieszek i dźwigamy go do góry
- bierzemy jakiś płaski śrubokręt i zdejmujemy metalową srebrną opaskę
- zdejmujemy plastikową opaskę co trzyma mieszek ze starą gałką zmiany biegów
- wyjmujemy przełącznik od otwierania wlewu paliwa
- wyciągamy gałkę, mieszek (opcjonalnie mierzymy nową gałkę)
Jak gałka pasuje (a musi) bierzemy się za następujące czynności:
- przeciągamy przewód z gałki przez mieszek, później nakładamy mieszek i gałkę
- przeciągamy przewód przez tunel do włącznika wlewu paliwa
- następnie nakładamy już ostatecznie gałkę na drążek zmiany biegów i ja skręcamy trzeba śrubkami
- naciągamy mieszek maksymalnie do góry i w miejscu wycięcia mieszka opaską zaciskową ściągamy mieszek do gałki
- mieszek wkładamy do tunelu
Teraz bierzemy się za lutownicę i zabieramy się za podłączenie przewodów:
- zdejmujemy nieco izolacji z żółtego przewodu od włącznika i lutujemy w to miejsce żółty przewód z gałki
- zdejmujemy nieco izolacji z biało-niebieskiego przewodu wlewu i lutujemy go z brązowym przewodem gałki
- potem wszystko izolujemy taśmą izolacyjną
Składamy wszystko do kupy i cieszymy się ładną świecącą na czerwono gałeczką.
Wieczorna fotka
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject
Jest 140 KM i 195 Nm Pb