Roxon40 pisze:Szubar powiedz mi jak można rozregulować halogeny skoro wykręca i wkręca się je w te samo miejsce (moje pytanie dlatego bo nie znam się jeszcze na Toledo a wymieniałem żarówki odkręcając je z przodu), co do podnośnika to owszem dobry pomysł ale na ten od strony kierowcy. Na ten od strony pasażera nie ma dostępu bo tam jest bodajże Cooler (w TDI ASV) i od tyłu nie ma dojścia.
Więc kolego Luksz Jurek zdejmujesz czarne osłony halogenów, bierzesz Torx i odkręcasz halogeny i wymieniasz żarówki.
Dokładnie tak jak kolega Roxon40 pisze, co prawda lewą można spod spodu wymieniać, ale komu się chce podnosić samochód i leżeć patrząc do góry jak Ci leci wszystko do oczu, a jeśli ktoś chce wymienić od strony pasażera pod zderzakiem gdzie jest wlot powietrza na turbinę, to życze powodzenia, bo gdy tak chciałem zrobić to stwierdziłem że naucze się odpinać ten czarny plastik od przodu i wtedy to jest 2 minuty roboty bez podnoszenia samochodu, a jak raz wyczaisz gdzie są te zatrzaski to kolejnym razem zajmie Ci to moment dosłownie. Aha i nie bój się o rozregulowanie halogena, zakręcisz go i będzie świecił dokładnie tak samo. Pamiętaj że trzeci torx który tam jest, on jest o jeden rozmiar mniejszy i to on jest od regulacji halogena więc go nie ruszaj jeśli nie chcesz przestawić go.