to jak oni robią korekte jak nie hamują auta ? jak toledo stroiłem to było chyba 10pomiarów ... bo to wygładzał moment , to dymił za mocno , to cośtam jeszcze...
Ja nie wiem ale no widać jakoś robią skoro istnieje możliwość zrobienia bez hamowni za 150 zł mniej. A za całość jest 600zł więc chyba trochę za dużo? Zobaczymy co odpiszą
Nie wkładam pieniędzy w starego złoma, wkładam serce w pasję
kuzio pisze:Ja nie wiem ale no widać jakoś robią skoro istnieje możliwość zrobienia bez hamowni za 150 zł mniej. A za całość jest 600zł więc chyba trochę za dużo? Zobaczymy co odpiszą
A do tego CTR-a dzwoniłeś?
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm ....... EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Taa CTR liczy jako nowy program (pewnie tak jak wszyscy inni) koszt 800 ale korekty potem po 300, a nie 600....
I się zastanawiam czy dać 600 + dojazd do Krakowa czy 800 i powiedzmy na miejscu i w razie czego w przyszłości już będą korekty w normalnej cenie (choć nie planuje już nic zmieniać). Ogólnie i tak i tak lipa, przyrost pewnie będzie z 15KM i 30NM, a kafel w plecy, liczyłem, że uda się to taniej ogarnąć :-/ Może bym olał całkowicie tą korektę ale wydaje mi się, że auto trochę ciężej odpala po wymianie wtrysków, a brakło nam już regulacji żeby to poprawić.
Nie wkładam pieniędzy w starego złoma, wkładam serce w pasję
W sumie jak już nic nie planujesz to daj te 600 i jedź tam gdzie robiłeś program. Zrób to do porządku tak jak się należy do końca.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm ....... EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb