[1L] Wymiana zegarów

Wszystko o elektryce w aucie
Awatar użytkownika
remiq
Zasłużony
Posty: 2973
Rejestracja: 04 kwie 2009, 21:55
Auto: Passat B5/Octavia 1U
Model: 1,9TDI AJM/1,9TDI AGR
Lokalizacja: Świętochłowice

Zmiana zegarów w Toledo 1L.

Post autor: remiq »

Wszystkie silniki, które są sterowane elektronicznie (benzyny i TDI) biorą sygnał obrotomierza z komputera. Wyjątkiem są 1.9D/TD, które biorą go z alternatora. Sygnał z alternatora jest mocniejszy (wyższe napięcie) i ma inny przebieg (częstotliwość chyba) i nie da się wysterować nim bezpośrednio obrotomierza z benzyny/TDI.
Nie wiem skąd bierze sygnał przy silnikach gaźnikowych ABN, ale ich było bardzo mało.
Sygnał z alternatora leci do skrzynki bezpieczników, ale muszę poszukać do której kostki, albo do licznika bezpośrednio, ale też nie pamiętam który pin.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ

Były: Seat Toledo 1/,6i=>1,9D '94 |Audi 80 B4 2,0E '91 | Citroen Saxo 1,5D '99
Jest: Volkswagen Passat B5 1,9TDI '00 | Skoda Octavia 1U 1,9TDI '99
c
carlosg
Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 07 lut 2016, 19:56
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9D
Lokalizacja: iława

[1L] Wymiana zegarów

Post autor: carlosg »

Czyli szukać od D, albo TD tak?
Awatar użytkownika
remiq
Zasłużony
Posty: 2973
Rejestracja: 04 kwie 2009, 21:55
Auto: Passat B5/Octavia 1U
Model: 1,9TDI AJM/1,9TDI AGR
Lokalizacja: Świętochłowice

[1L] Wymiana zegarów

Post autor: remiq »

Tak
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ

Były: Seat Toledo 1/,6i=>1,9D '94 |Audi 80 B4 2,0E '91 | Citroen Saxo 1,5D '99
Jest: Volkswagen Passat B5 1,9TDI '00 | Skoda Octavia 1U 1,9TDI '99
ODPOWIEDZ