U mnie się też raz tak zrobiło ale na postoju i turbo się przestało wieszać, bo wcześniej się wieszało. Nie wiem co to ale do dziś działa bez zarzutu. Więc chyba możesz na razie spać spokojnie.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
witam powiedzcie mi koledzy zakupic chciałem żonie do jazdy po mieście toledziaka i myśle nad 90 albo 110 koni i chciałem wiedzieć jak go przegonić zeby sie nie zapiekaly łopatki w turbo w 110 koni czy na trzecim biegu do 5 tys obrotów czy na 4 biegu ?? na maxa czy na czym to polega dzieki za odp
noo fajnie dzieki za taką odpowiedz tylko prosiłbym o szczególty na jakim biegu i ile obrotów wystarczy zeby łopaty otwarły sie na maxa i jak czesto to robić czy moze starczy jak sie przejade z 10 min 120-140 po jakiejs drózce
3-4 bieg i tak z 3.5 tyś obr ale jak masz możliwość to możesz pokręcić wyżej na tych biegach i będzie wporzo. Ale wystarczy na codzien zmieniać biegi przy 2,5 tyś i raz w tyg zakręcić go powyżej 3 tysi i nie powinieneś mieć problemów. Ciężko jest to tak wytlumaczyć bo nie musisz pałować auta na codzień...
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*]
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*] ------------------------------ Jest:
BMW E46 XD M57D30 "Karwan"
BMW E39 M54B25 "Na Leniu" ------------------------------