[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Roxon40 »

U mnie się też raz tak zrobiło ale na postoju i turbo się przestało wieszać, bo wcześniej się wieszało. Nie wiem co to ale do dziś działa bez zarzutu. Więc chyba możesz na razie spać spokojnie.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
remiq
Zasłużony
Posty: 2973
Rejestracja: 04 kwie 2009, 21:55
Auto: Passat B5/Octavia 1U
Model: 1,9TDI AJM/1,9TDI AGR
Lokalizacja: Świętochłowice

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: remiq »

Czyli odkleiły się zapieczone kierownice w turbinie i zaczęły znowu działać :D
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ

Były: Seat Toledo 1/,6i=>1,9D '94 |Audi 80 B4 2,0E '91 | Citroen Saxo 1,5D '99
Jest: Volkswagen Passat B5 1,9TDI '00 | Skoda Octavia 1U 1,9TDI '99
Awatar użytkownika
Dawid1992P
Forumowicz
Posty: 383
Rejestracja: 20 sie 2012, 21:28

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Dawid1992P »

Dziękuje panowie :)
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: szymekgd »

Teoria z geometria jest naciągana, jeżeli się "odblokowała" to skąd czarny dym skoro silnik dostał więcej powietrza?
Michal
Awatar użytkownika
Dawid1992P
Forumowicz
Posty: 383
Rejestracja: 20 sie 2012, 21:28

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Dawid1992P »

nie mam pojęcia wierze w to co czytam bo kompletnie sie nie znam
:oops:
B
Bartosz_n
Forumowicz
Posty: 728
Rejestracja: 13 wrz 2011, 16:32
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9.TDI
Lokalizacja: Warszawa

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Bartosz_n »

pewnie w wydechu się tego wszystkiego nazbierało ;-)
M
Mexicana17
Forumowicz
Posty: 48
Rejestracja: 19 sty 2012, 20:34

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Mexicana17 »

witam powiedzcie mi koledzy zakupic chciałem żonie do jazdy po mieście toledziaka i myśle nad 90 albo 110 koni i chciałem wiedzieć jak go przegonić zeby sie nie zapiekaly łopatki w turbo w 110 koni czy na trzecim biegu do 5 tys obrotów czy na 4 biegu ?? na maxa czy na czym to polega dzieki za odp
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Kitaj »

Wystarczy cały czas jeździć jak człowiek i nie mulić pały a nie będzie problemów z turbo ;-)
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*]
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
:579: BMW E39 M54B25 "Na Leniu" :579:
------------------------------
M
Mexicana17
Forumowicz
Posty: 48
Rejestracja: 19 sty 2012, 20:34

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Mexicana17 »

noo fajnie dzieki za taką odpowiedz tylko prosiłbym o szczególty na jakim biegu i ile obrotów wystarczy zeby łopaty otwarły sie na maxa i jak czesto to robić czy moze starczy jak sie przejade z 10 min 120-140 po jakiejs drózce
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Kitaj »

3-4 bieg i tak z 3.5 tyś obr ale jak masz możliwość to możesz pokręcić wyżej na tych biegach i będzie wporzo. Ale wystarczy na codzien zmieniać biegi przy 2,5 tyś i raz w tyg zakręcić go powyżej 3 tysi i nie powinieneś mieć problemów. Ciężko jest to tak wytlumaczyć bo nie musisz pałować auta na codzień...
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*]
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
:579: BMW E39 M54B25 "Na Leniu" :579:
------------------------------
ODPOWIEDZ