byrt pisze:Czujnik G62 był wymieniany rok temu, ale przed wymianą było to samo.
Kupiłeś w cenie zbliżonej do oryginalnego, czy po taniości? Sprawdź miernikiem wartości rezystancji czujnika: piny 1-3 G62, 2-4 G2, to takie same czujniki, więc wartości powinny być zbliżone, dalej sprawdzasz oporność wiązki - rezystancja G2 jest niższa (dla 30st.) więc powinieneś szukać czegoś dołączonego równolegle. Zakres rezystancji: 0st. 5k-6.5kOhma, 30st. 1.5-2kOhma. G2 odpowiada tylko za zegary, więc jeżeli nie przeszkadzają Ci "szalejące" zegary to zostaw jak jest.
Spróbuj też odpalić i pojeździć testowo na wypiętym czujniku - będzie większe spalanie.
Dodam, że w wężyku, który idzie od filtra paliwa są bańki powietrza.
Nie zaszkodzi wstawić zaworka zwrotnego przed pompą, kosztują kilkanaście zl na alledrogo.
Poczytaj w necie o nastawniku, ja bym obstawiał, że opiłki blokują cewkę elementu ustalającego dawkę paliwa, w określonym zakresie i trzeba go wyczyścić, wciśniecie sprzęgła też zmniejsz dawkę, więc też pasuje - tak jak napisałem, wyjmij impulsator ze skrzyni, ecu nie dostanie informacji o dawce i jeżeli objawy znikną to szukaj speca.