[1M] Problem z kablami pod osłoną akumulatora

Wszystko o elektryce w aucie
m
martimer
Forumowicz
Posty: 62
Rejestracja: 27 sty 2011, 15:01
Auto: 1M
Model: 1,9 TDI AHF
Lokalizacja: Zalasewo

[1M] Problem z kablami pod osłoną akumulatora

Post autor: martimer »

dzięki. klemy i ogólnie wszystko przy aku, łącznie z mocowaniem, wyczyszczone roztworem wody z sodą oczyszczoną, wysuszone i psiknięte miedzią... mimo to migacze nadal fiksują. zastanawiam się też, czy to nie przekaźnik... a jak dobrać się do tego przełącznika przy kierownicy?? może ktoś z Was już to rozbierał...?

martimer co do migaczy to jest osobny temat, więc tam pytaj.

[ Dodano: 2011-07-23, 19:26 ]
już jest gitara. a takiej klemy nie radzę czyścić papierem, najpierw traktujemy ją roztworem wody z sodą oczyszczoną ( chyba, że mamy aku litowy, wtedy kwas cytrynowy) i patrzymy jak się pieni. ja zanurzyłem ją w takowym i po ok 10 minutach wysuszyłem i wtedy wyczyściłem. jest o wiele łatwiej a przede wszystkim dokładniej... pozdro

ps. sorry SONY za migacze :)
Ostatnio zmieniony 21 lip 2011, 16:04 przez martimer, łącznie zmieniany 1 raz.
A
Artur31

Problem z czarnym przewodem(od alternatora)

Post autor: Artur31 »

Witam wszystkich
Wczoraj po odpaleniu autka i przejechaniu kilku metrów rozladowal mi sie akumulator do zera otworzylem maskę a tam puszka bezpieczników na akumulatozre jest lekko przytopiona po otwarciu jej zauważylem,że metalowy bezpiecznik,osłona przewodu,sam przewód(ten czarny) i wszystko naokolo jest stopione i zjarane. Zastanawiam się co mam teraz zrobić - czy wymienić bezpiecznik uciac z 4 cm przewodu i znowu podlączyć czy pociągnąć nowy przewód,nie mam pojęcia również co jest przyczyną czy to może być alternator
proszę o podpowiedz
Dzieki
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[1M] Problem z kablami pod osłoną akumulatora

Post autor: vwir »

Wygląda na to, że przewód plusowy gdzieś robił zwarcie do budy. Widziałem też taki przypadek (nie w tolku), że był za wysoki akumulator i po zamknięciu maski dotykał dodatnią klemą do maski, przez to robił zwarcie. Obejrzyj dokładnie okolice akumulatora.
ODPOWIEDZ