szymekgd pisze:sruby musza byc owalne w celu regulacji?
Nie koniecznie. Wystarczy podtoczenie na mniejszą średnicę, żeby był luz. Szczerze mówiąc na własne oczy tego nie widziałem Sprawdzę, jak będę robił u siebie. U mnie powinna być ta regulacja, bo jest sprzed kwietnia 1994 (mam poduszki amortyzatora starego typu).
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
Ja miałem z 1992 r robiłem całe zawieszenie od podstaw i się nie dopatrzyłem żadnej regulacji,ale może ślepy jestem oświeć nas remiq
Śruby, które trzymają amortyzator do zwrotnicy powinny mieć podtoczenie do regulacji pochylenia koła (mniejsza średnica, większy otwór - wtedy jest luz i można ustawić). Regulujesz przez poluzowanie, pobicie młotkiem i dokręcenie. Takie info dostałem w ASO Seata w Zabrzu jakiś czas temu i tak też pisze książka (tzn. o możliwej regulacji). Prawdopodobnie większość aut z tych roczników przy wymianie amortyzatorów została wyposażona w zwykłe śruby, więc problem odpada.
Remiq, piszesz "w Zabrzu", czyżbyś mieszkał niedaleko? Ponieważ ja mieszkam w Zabrzu aktualnie już na stałe
PS: Ja mam budę z roku 1992, silnik 1996r
Dzięki za info co do regulacji, oraz wymiany poniektórych części, przyda się na pewno