to może spróbuj podłączyć zewnętrzne żródło zasilania bezpośrednio pod ten panel i zobacz czy świeci, bo jeżeli dobrze cię rozumiem to wszystko działa tylko nie masz podświetlenia. to ci powinno wyjaśnić czy problem jest w panelu czy szukamy w instalacji. ja przerw (załamań) w przewodach szukam bardzo chamsko, ale prosto. wkłuwam się próbówką w dany kabel wykluczając w ten sposób kolejne metry przewodów lub ukrytych i nie widocznych zsuwek. w ten sposób dojedziesz niemal do bezpieczników. sprawdz też czy to na pewno ten kabel, może jest jeszcze jeden który się zsunął a ten jest tzw wolny.
[ Dodano: 2011-11-03, 18:31 ]jeżeli wczesniej działało a teraz nie to przypomnij sobie co takiego robiłeś co mogo mieć wpływ na to. stuknięcie w diodę, poluzowanie styków przy kostce i te cholerne bezpieczniki, może jest rozbicie na poszczególne drzwi a nie ogólnie na podswietlenie wszystkich. sprawdz dokładnie jeszcze raz.
[ Dodano: 2011-11-03, 18:40 ]wklejam z trochę innego forum , ale może ci się przydać (taki bliźniak)
Witam
Pomogę bo akurat wiem w czym sęk
Brak podswietlenia sterowania szyb we wszystkich drzwiach jak i oświetlenia górnego samochodu zazwyczaj spowodowany jest (90% Przypadkow) przez zasniedziale i rozerwane polaczenie kabli jakieś 15-20 cm od Komfortu
Łączy się tam jak dobrze pamiętam 7 przewodów czerwono-czarnych odpowiadają za oświetlenie wnętrza
I patrząc po schematach od oświetlenia 5 od przycisków szyb:
http://img717.imageshack.us/img717/440/ ... ieszyb.jpg (
http://img717.imageshack.us/i/sterowanieszyb.jpg/)
Żeby się już nikt nie pytał a co a jak a gdzie
1. Komfort (Comfort system central control module under driver seat)
jak sama nazwa wskazuje centralny moduł sterujący pod nogami kierowcy czytać pod wykładziną
Żeby się do niego dostać (3 min roboty)
-zdjąć zaślepkę i odkręcić osłonę słupka
-odkręcić plastikowy podnóżek
-chwycić za listwę na progu energicznie szarpnąć do góry
-wsadzić łapki jak ginekolog pod wykładzinę
-namacać skrzynkę i wyciągnąć
2. Usterka znajduje się zazwyczaj w miejscu gdzie kable od komfortu rozchodzą się na przód i tył auta około 15-20 cm od puszki
-rozciąć taśmę trzymające przewody w wiązce
-poszukać luźnych przewodów (w razie w polutować na nowo)
-poszukać zaizolowanych połączeń i lekko pociągnąć za każdy przewód który stamtąd wychodzi
(bo po co zaglądać tam za chwile jak można przewidzieć awarie do przodu)