Wszystko o silnikach benzynowych
dude88pl
Forumowicz
Posty: 498 Rejestracja: 03 lis 2010, 17:50
Post
autor: dude88pl » 13 lut 2011, 12:31
w poprzednim samochodzie miałem podobne problemy (fiat punto sporting) wyczyściłem wtedy przepustnice i silnik krokowy i wymieniłem świece i sprawdziłem czy kable nie mają przebicia (jeździłem po nich zewnętrzną stroną dłoni
) potem wsio już działało
Seat Toledo II 1,8 20V Signo + LPG 2003r.
ciapus4
Forumowicz
Posty: 15 Rejestracja: 06 sty 2010, 07:30
Post
autor: ciapus4 » 13 lut 2011, 12:38
a, gdzie jest silnik krokowy w seacie tolledo II, a czy przebicie na kablach wysokiego może mieć wpływ na zapalenie silnika ?
tony
Zasłużony
Posty: 2725 Rejestracja: 18 maja 2008, 20:26
Post
autor: tony » 13 lut 2011, 12:58
Przewody wysokiego napięcia i świece mają bardzo duży jak nie największy wpływ na bezproblemowa odpalanie samochodu
Pozdrawiam użytkowników Seata Toledo. Dziękuję wam za dobroć i za modlitwy. Z serca wam błogosławię.
Serdetschnje posdrawjam Toledziakuf
Tony
peter174
Zasłużony
Posty: 634 Rejestracja: 01 sie 2008, 13:24
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASZ
Lokalizacja: Białystok
Post
autor: peter174 » 13 lut 2011, 13:24
silnik krokowy masz zintegrowany z przepustnicą
[center]
[you] jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to[/center]
[center]
[/center]
ciapus4
Forumowicz
Posty: 15 Rejestracja: 06 sty 2010, 07:30
Post
autor: ciapus4 » 13 lut 2011, 15:33
To, od czego zacząć, wymienić świece (a tak po za tym po ilu powinno się wymienić świece) ?
misiek73
Forumowicz
Posty: 61 Rejestracja: 20 lut 2010, 18:25
Auto: Toledo
Model: 1M
Lokalizacja: Białystok
Post
autor: misiek73 » 13 lut 2011, 15:57
Producent zaleca wymianę świec co 60 tys.Przewody też warto wymienić,o ile występują w Twoim silniku.
pozdro Misiek
Sony
Administrator
Posty: 7094 Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:
Post
autor: Sony » 13 lut 2011, 20:25
ciapus4 , jest już taki temat na forum. Scalam i na przyszłość proszę o poszukanie zanim założysz nowy temat.
ciapus4
Forumowicz
Posty: 15 Rejestracja: 06 sty 2010, 07:30
Post
autor: ciapus4 » 14 lut 2011, 16:03
Udałem się do najbliższego mechanika i powiedział, żeby podłączyć auto pod VAG to musi być uruchomiony silnik, żeby zaczytać błędy, prawda to czy nie ?
Sony
Administrator
Posty: 7094 Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:
Post
autor: Sony » 14 lut 2011, 16:18
ciapus4 pisze: prawda to czy nie ?
Bzdura.
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687 Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Lokalizacja: Piła
Post
autor: Szymek08 » 14 lut 2011, 16:34
Włączasz tylko zapłon i tyle. [ Dodano : 2011-02-14, 16:34 ] a silnik wcale nie musi chodzic