Czy jest sens w tolkach drugiej generacji przeprowadzać operację pt.: "konserwacja spodu auta".
Pytanie nasunęło mi się po mojej ostatniej walce z wodą... a zima już za pasem...
Mój tolek (z tego co się orientuję) to od wyjścia z fabryki nie był już później na stronie "cyca" konserwowany.
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2010, 22:25 przez Pedritos, łącznie zmieniany 1 raz.
PAMIĘTAJ O INNYCH!!! http://www.poltransplant.org.pl/ow.html
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Jak wskazówka od temperatury się nie spionuje - NIE BUTUJ,
Jak butowałeś to od razu NIE GAŚ
No ja jeszcze nie konserwowałem spodu od nowości, mechanicy z aso powiedzieli,żebym się tym zaczął martwić po 10ciu latach auta,a wiec dałem sobie spokój-tyle nim jeździć nie będę!
sz.p.bartek pisze:Tą kase lepiej przeznacz sobie na dobry olej i komplet filtrów.
O to już daaaaawno zadbałem...
Filtr powietrza - bawełna K&N
Oliwa - Tylko MOTUL teraz 8100 X-CESS 5W40
PAMIĘTAJ O INNYCH!!! http://www.poltransplant.org.pl/ow.html
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Jak wskazówka od temperatury się nie spionuje - NIE BUTUJ,
Jak butowałeś to od razu NIE GAŚ
Na filtry powietrza to lepiej uwazajcie bo podobno jak sie wklada K&N i inne tego typu,
to duzo szybciej padaja przepływki.
Sprawdzone przez chlopakow z Seat-Racing
Panowie jak to jest z tym ocynkiem w toledo2 kupilem w lipcu wczesniej przez 5lat mialem L1 fajnie sie jezdzilo ale rudy byl zbyt silny i musialem sprzedac lubie Seaty ale nigdzie nie moge odszukac info odnosnie blach napiszcie jak wiecie gdzie na nich jest ocynk Pozdrawiam
Mój poprzedni wóz też był niby z ocynku a podłoga zgniła po zimie jak sito Ja jestem umówiony na październik na konserwacje podwozia. Lepiej chuchać na zimne.
Wie ktoś może ile taka usługa kosztuje? Bo nie rozmawiałem z gościem co to będzie robić o cenie. Wiem że on konserwuje środkiem Noxudol