mareno, ten trzeci srebrny ma nadżartą krawędź klapy bagażnika i chyba lakier złazi z lewego lusterka.
Ten pierwszy TD wydaje się najlepszym rozwiązaniem.
Obojętnie jakiego wybierzesz sprawdź podwozie na kanale, czy nie ma dziur w podłodze w okolicach szyn od foteli. Sprawdź klapkę wlewu paliwa, czy nie trzyma się ona na włosku i czy nie widzisz po jej otwarciu sprężyny amora
Obejrzyj czy przewody hamulcowe dochodzące do tylnych kół nie są przerdzewiałe - jeśli tak, to możesz się targować o obniżenie ceny auta.
miko19643, napisał, że diesel to kłopot - niekoniecznie tak jest. Diesle są wieczne. Napisz do Saab12 to też to potwierdzi. W moim Toledo silnik po 205 000km jest bez zarzutu, przy 177 000km wymieniono rozrząd, nowa uszczelka głowicy+nowe śruby. Spala 5,8L latem i do 7,5L zimą ze względu na poślizgi kół. W lipcu zeszłego roku staruszkiem przejechałem na jednym baku 915km - ekonomia?!
Cenię to auto za wielki bagażnik, prostotę mechanizmów i zero elektroniki, która jak zawodzi to stwarza problemy.
Poszukaj na forum posiadaczy 1.9TD i popytaj ich o wady i zalety tej wersji - np. piotr33bydg.