Bartek2811 pisze:Odnosnie przewodu, to podaje wstepnie paliwo aczkolwiek nie wiem jakie ilosci paliwa powinny poleciec z tego przewodu aby ocenic czy to zbyt mala dawka i wina drugiej pompy, czy odpowiednia ilosc i wtryskiwacze... Ale fakt, ze nie wpadlem na tak banalna i podstawowa rzecz jak sprawdzenie tych przewodow
Tam jest spore ciśnienie (0,4 bar), ale mały wydatek, więc nie dużo powinno wylecieć. Ważne, że leci. Odkręć też obudowę zespołu wtrysku (czarny plastik u góry) i z pomocą kogoś, kto będzie kręcił kluczykiem, sprawdź, jak jest rozpylane paliwo. Powinien być ładny nieprzerwany równy stożek padający na przepustnicę. Spróbuj odpiąć czujnik temperatury (niebieski), krokowiec (z lewej strony) i czujnik położenia przepustnicy (z prawej strony zespołu wtrysku). Sprawdź styki i ew. wyczyść.
Jeszcze pytanie: samochód wcale nie pali, nie chce odpalać zimny, ciepły, gaśnie po przełączeniu na benzynę, czuć może niespalone paliwo?