jak w temacie nie chce mi odpalac . od kilku dni miałem problemy jak joz zapalił to kilka razy potrafił zgasnac zanim rozgrzał sie i przeełaczył na gaz , na benzynie strasznie szarpał , jak jechałem na benzynie to tak jagby chwilowo nie miał wogule mocy a za chwile mocno szarpał, dzisiaj zaciagnełem go na warsztat i jutro ma go potpiac pod kompa i sprawdzic co mu dolega
Ja w swoim 1.6 też miałem podobne problemy. Ale tylko wtedy, gdy było mniej niż ok.10l benzyny. Komputer nic nie pokazał a auto ciężko paliło i szarpało. Wlałem benzyny do połowy baku i 0,5l denaturatu i śmiga już dość długo.
pierwsze pytanie jakie zadał mi mechanik to też czy mam paliwo ale było.jutro bende coś wiedział bo dzisiaj nie miał czasu ale dzieki pozdrawiam
W czwartek wkońcu doszlismy co mu dolega po wymianie dwoch czujników temperatury troche mu sie polepszyło ale to nie było główną przyczyną, sprawdziliśmy cisnienie paliwa i okazało sie ze ciagnie z powietrzem i mie trzyma cisnienia ,poprostu pompa mi sie zawiesiła i jak kolega pisał zalałem wiekszą ilosc pb i jak reką odioł dzieki.
Czytałem inne tematy ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi a mianowicie z rana w miare ciężko odpala a jak odpale na benzynie to w ogóle nie łapie obrotów muszę trzymać nogę na lekkim gazie bo mi zgaśnie silnik a jak dodam więcej gazu to dziwnie się wkręca na obroty jakby się dławił czy coś bo trzęsie silnikiem. Zauważyłem też że z pod monowtrysku lecą mi spaliny. Jak się silnik trochę nagrzeje to wtedy jest już wszystko okej ale jak zimny to lipa. Wymieniłem przed wczoraj świece, przewody, czyściłem benzynką cały monowtrysk i przepustnice nie wiem jak się czyści silniczek krokowy ale zakupiłem na szrocie nowy monowtrysk z krokowym i wymieniłem tylko krokowca ale rzadnych rezultatów choć reaguje na odpięcie wtyczki. Nie wiem co jest grane i mnie to już drażni bo mam słaby akumulator i nie raz przy kręceniu dłużysz mi pada.
Ostatnio zmieniony 30 lis 2009, 13:08 przez Masa89, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie sprawdzałem tego bo jak odkręciłem jednopunkt to ona nawet nie odeszła z nim tylko została na miejscu a może to być przyczyną tych problemów?
[ Dodano: 2009-11-08, 16:25 ] dodam jeszcze że pare dni temu miałem taką sytuacje że obroty na biegu jałowym na benzynie i gazie miałem 1500-2000obr a po 30km i postoju chwilowym i odkręceniu obudowy od monowtrysku podwyższyły się do 3tyś lecz to już ustało.
Proszę o pomoc bo nie wiem co jest. Po regulacji gazu silnik potrafi mi nawet spalic 16l/100km po miescie a w trasie nawet 12 jeżdżąc do 120 max. Rano po nocy na gazie w ogóle nie chodzi mi silnik dopiero jak się trochę rozgrzeje zaczyna działać a co do benzyny odpala ale obroty nie są równe jak dodaje gazu to nie wchodzi płynnie na obroty tylko tak jakby się dławił. Nie wiem czy to może być przyczyną ale z rana z pod monowtrysku widać lekko ale widać spaliny i w kabinie jak włącze dmuchawe to też czuć spaliny. Co może być przyczyną bo juz sam nie wiem? czasem rano potrafi podawać benzyny do gazu a wcześniej miałem nawet tak że że podczas jazdy na rozgrzanym silniku podawało benz (wnioskuje to tym że na przełączniku gaz/benz jak mam na gazie (o) wyżej nad zieloną diodą świeci się też czerwona i odrazu mówię że nie jest to rezerwa bo to sprawdziłem.) proszę was o pomoc
[ Dodano: 2009-12-12, 23:20 ] powiedzcie mi czy podstawka od monowtrysku lub nieszczelny kolektor wydechowy może prowadzić do takich przyczyn? pomocy bo już nie wiem co robić.
Witam. Nie znalazłem tematu podobnego albo jestem ślepy. Więc pisze o co chodzi. wymieniłem pompę w zbiorniku na oryginał i nadal auto po przełączeniu na benzynę gaśnie z powodu braku paliwa mimo iż pompa podaje bo słychać ja wyraźnie. Poprzednią spaliłem brakiem paliwa .... okłamał mnie pływak. Słyszałem że ta co jest w zbiorniku jest wstępna pompą i gdzieś jest jeszcze jedna. Może ktoś wie i orientuje się co i jak ?