Tak wszystko nowe. Wałek Borsehung a szklanki INA. Dodatkowo panewki walka, uszczelniacz i komplet uszczelek bo pod pokrywą to jeszcze ori jeździła. Przy okazji mycie dolotu, wymiana filtrów i oleju. Mam nadzieję, że na trochę wystarczy. Auto po zabiegu odzyskało kupę mocy.
Znowu mam do wymiany pompe wspomagania...
Wymieniałem zaraz po kupnie bo wyła. Gość nie zdążył wymienić. Zrobił tylko magiel bo się pocił (zregenerował).
Ja założyłem nową pompe, 3 razy płukałem układ nowym płynem. Wczoraj po odpaleniu i skręceniu od razu mocno zaczęła wyć. Plyn zrobił się brązowy...
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
Generalnie ma być taka jak była ori. U mnie np w BHE (3.2) seryjnie była mocniejsza niż w AGZ (2.3). To jest mega ważne. Cały ten układ wspomagania jest nieco po***olony. Jedna mała zmiana i wszystko chodzi jak chce. Nic dziwnego, że przeszli na elektryczne.