Byłem poćwiczyć starty. Zajechałem na Orlen po fajki. Jakiś typek hondą mi zajechał i pyta czy się spróbujemy bo widzi że coś swiruje (nie widział icka hehe)
No a że mi nie trzeba powtarzać to mówię chodź na prostą (stara 4 była prawie pusta)
Wcześniejsze czasy całkiem fajnie mi siadały 0-100 6.4 czasami 6.0 więc całkiem spoko jak na kogoś kto często nie staje z kreski.
No i ustawilismy się bo zrobiło się pusto a czasu było mało.
No to strzał sprzęgłem i jeb zaświecił ABS i pali kapcia wiec szybkie pompowanie gazem żeby wróciła trakcja i ogień. Prosta ok 800m, honda została sporo za mną.
No ale co z tego jak spaliłem. Apka pokazała 0-100 11.62
No i powrót na spokojnie na Orlen.
Hondziarz mi tu wyskakuje "ku₩@ ile Ty masz do 100 bo wystrzeliłeś jak z procy. Ja oczywiście (powiem kulturalnie) bardzo mocno nie zadowolony mówię że spaliłem przez ABS bo coś jebło.
Odpowiedział ze więcej ze mną nie próbuje bo jak tak odchodze po spaleniu to nawet niechce myśleć jak by został z tyłu po dobrym starcie.
No i jutro badanie ABS
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
Bartek26 pisze:gratki killa , nagraj jak to lata bo jestem ciekaw jak robisz takie niskie 6sek (tylko tak zeby bylo tez ujecie drogi po ktorej jechales)
No musze coś w końcu opatentować żeby nagrać
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
Bartek26 pisze:gratki killa , nagraj jak to lata bo jestem ciekaw jak robisz takie niskie 6sek (tylko tak zeby bylo tez ujecie drogi po ktorej jechales)
No musze coś w końcu opatentować żeby nagrać
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
w dzisiejszych czasach to chyba nie problem nagrac licznik ...