Silnik jest z Audi TT gdzie fabrycznie cat back ma szerokość zewnętrzną 65mm, czyli 10mm większą niż mam obecnie. Planuję skonstruować tą część z rury kwasówki i uniwersalnych tłumików. Założenie jest taki, żeby się nie darło, ale też żeby nie muliło silnika tak jak jest teraz. W planach jest zwiększenie mocy z 250KM do około 400KM. Pytanie zasadnicze jaką średnicę wybrać, żeby potem nie musieć znów robić od nowa? 2,5 cala będzie ok czy raczej 2,75? Co zrobić, żeby była cisza (oprócz odpowiednich tłumików)?
rozumiem że turbisz na te 400koni ? w takim razie jak najwieksza średnica i dwa dobre tłumiki komorowe , podobno są firmy które robią je na zamówienie z wejsciem i wyjściem jakie chcesz ,wiec można budować bez obaw że bedzie gdzieś restrykcyjna pucha. ja bym z 3cale zapodał.
Przelot jednym lub dwoma komorowymi tlumikami żeby dało się jakoś jeździć.
Tak jak Bartek wspomniał jest kilka firm które robią puchy na zamówienie. Mogą również wyliczyć średnicę do mocy i jakie tłumiki żeby nie było za mało ani za dużo
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
Kumpel ma supersprint i kurcze musze powiedzieć że jest bardzo fajny.
Oczywiście komorowy, nie dudni strasznie basem a przy pełnym przelocie jest dosyć przyjemny na zewnatrz auta jak i wewnątrz.
Z tym że ciężko dorwać po dobrej kasie
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM