Czasem jest tak, że padnie stacyjka a nie kostka stcyjki. Żeby uniknąć noszenia dwóch kluczyków - jednego do odpalania a drugiego do reszty polecam przełożyć wkładkę. Wyjęcie jej jest dość proste. Wystarczy kawałek cienkiego i twardego drutu, wyginamy go aby mieć 3,5cm prostego kawałka a następnie zginamy o 90 stopni robiąc sobie rączkę. Ustawiamy stacyjkę (kluczyk musi być włożony) w takiej pozycji aby wycięcie w pokrywało się z dziurką pętli immo (czarny plastik), tak jak na zdjęciu:
Wsuwamy przygotowany drucik. Ruszamy trochę na boki aby wszedł nam do końca:
Zapadka powinna się schować a wkładka wyjść z korpusu stacyjki. Poniżej pokazana jest wysunięta i wsunięta zapadka:
Wymieniamy korpus stacyjki, wkładamy starą wkładkę i cieszymy się, że nadal mamy jeden kluczyk U mnie połamała się ta wypustka co wchodzi w kostkę stacyjki (druga fotka, w środku korpusu):
Poniżej filmik (nie mój):