Nie sądzę. Jedyne co mogłoby być to zasilanie tylko po włączeniu zapłonu. W sumie ciekawy pomysł na umiejscowienie centralki. Tyle tylko, że nie wiem, czy nie będziesz się musiał wpinać bezpośrednio przy zamku. A wtedy lepiej byłoby wrzucić centralkę do klapy. No i jeśli będziesz chciał skorzystać z funkcji automatycznego zaryglowania auta po przypadkowym odryglowaniu to i tak musisz ciągnąć kable do wszystkich drzwi. Kiedyś też montowałem w takim miejscu centralkę w vw polo, ale tam to było uzasadnione faktem, że oryginalny sterownik centralnego zamka był w bagażniku.
Hm w takim razie powalczę i zobaczę co będzie lepszym rozwiązaniem. A wiesz może czy po zdjęciu boczka w drzwiach kierowcy da radę przeciągnąć kabel do kabiny bez zdejmowania tej blachy z prowadnicami szyby? Ściągałem ostatnio boczki ale nie zwróciłem na to uwagi
Jeśli koniecznie nie chcesz ściągać blachy to wyciągnij głośnik. Wtedy będziesz miał dobry dostęp. Najprościej to zwiercić nity głośnika a potem z powrotem go przynitować. Ale ja bym zdjął blachę. To bardzo dobra okazja do założenia folii (jeśli jej jeszcze nie masz) i założenie blachy na silikonie.