Ja u siebie mam gwint MTS-a i nie mogę złego słowa powiedzieć, spisuje się bardzo dobrze jest twardo ale nie do przesady czuć to w szybszych zakrętach koszt 900 zł myślę że to nie wiele o ile ktoś chce mieć możliwość regulacji i twardsze zawieszenie nie wydając kosmicznych sum. Podobno TA-Technix jest słabszy niż MTS. Amortyzacja na przeglądzie 82% po 2mc od założenia. Kupując same sprężyny trzeba mieć na uwadze to iż autko owszem siądzie ale i amory pójdą w dół wiec jest możliwość uszkodzenia ori amortyzatorów. Ja na tył musiałem skrócić bałwanki aby na nich ciągle nie siedział ogólnie jestem z tego gwintu zadowolony.
Cześć, znalazłem takie o to sprężyny do Leona/Golfa http://olx.pl/oferta/eibach-sprezyny-ob ... e6b69589d5 Po sprawdzeniu oznaczeń EW 8560001VA oraz EW 1540002HA 910 kg przód i 985 kg tył są to dedykowane springi pod silnik 1.4 i 1.6. Sprawdziłem także u siebie pod maską jakie mam naciski na oś i na tabliczce mam 1- 880kg i 2- 900kg. I o to moje pytanie czy spasują dobrze na aucie? Czy siądzie równo czy jednak te naciski na osie różnią się znacząco i bedzie lipnie auto siedziało? Zalezy mi na tym zaby dobrze kupić bo niechce sie potem bawić w kombinowanie.
Sony właśnie wg katalogu eibacha są one przeznaczone pod 1.4 i 1.6 i teraz to już zgłupiałem bo mam też butle z gazem z tyłu i zapasówke wiec też moze być krzywo
Bajan, te oznaczenia co podałeś to na google pokazało mi opis jakiejś audi a3 i gość pisał, że to są dedykowane właśnie do a3 1.9TDI Ja na niemieckim TUV-ie znalazłem, że są do Leon, Toledo, Bora, Golf 4, Variant z silnikami 1.4 i 1.6 ale do każdego auta już jest inny numer katalogowy. Pisz email do eibacha bo oni w miarę szybko odpisują
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
Potrzebuję twardszych sprężyn do tolka ostatnio targam 150-200 kg w bagażniku i strasznie wisi koledze mechanior wymienił sprężynki i teraz w nocy drogi nie widzi. Jakby ktoś poradził konkretne rozwiązanie i czy szukać wyższych czy takich samych ale twardszych. Na razie stawiam na passata b3 ale jeszcze nie mierzyłem.
Może lepiej wziąć przód z większym obniżeniem niż tył? Np 50/30 albo 50/35? Wiem jak u mnie w 1L, niby sprężyny 60/60, przód siadł 60 a tył 80
Można i tak, ale są też gumy usztywniające sprężyny. Mam takie 2x na 1 amor tył, spełniają swe zadanie. Bez nich jakby siadła rodzinka to szurałbym hakiem