Witajcie, zrobiłem chipa w moim Toledo 1.9TDI 110KM AHF - seria, oto wykres ? czy po chipie Nm maja tak wyglądać? Koleś mowił ze delikatnie zapieczone są łopatki czy geometria. Auto idzie ładnie, czasami ma dołka kolo 3tys, ale za to nie pusci ani dymka.
"Tylko ciężko pracując, można mieć to co się chce"
Powiem szczerze, że naoglądałem się trochę wykresów i Nm to bardzo mało ci przybyło, fakt że i w serii miałeś mniej niż dane techniczne mówią.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
No właśnie to falowanie to zapieczone łopatki. Turbina zbyt wolno reaguje. Seria była taka sobie, ale jeśli nie dymi to ja bym się cieszył tym co jest.
Na stronie 23 jest mój wykres. Też seria była niska. Po programie niuton wyszedł większy niż u Ciebie i kreski bez dołków a też geometria delikatnie się blokowała.
Hmmm, czyli co sądzicie? Pojechać jeszcze do chłopaka na poprawkę?Mam Tydzień gwarancji rozruchowej, dodam że auto ma już 316000 na zegarze oryginalnego przebiegu. To jest pierwszy chip i za bardzo nie wiem.nic, ale wszyscy mieli.po takim.ponad 300Nm dlatego pytam, co mam robić waszym zdaniem? Zrobiłem test w nocy i do świateł samochodów jak mu cisne to widać mała poswiate za mną ale przed chipem Przy.gazie.do.spodu była chmura dymu. Oceńcie? Góry dzięki
"Tylko ciężko pracując, można mieć to co się chce"
Szczerze to nie rozumiem dlaczego tuner się za to wziął w ogóle? To była Twoja prośba? Zawsze wydawało mi się, że najpierw doprowadza się auto do porządku a potem ew. chipuje. Jeśli zapieczone są łopatki to trzeba się tym zająć.
Twierdził że jeszcze nie jest tak źle a jak wyczyszcze turbo to mi zrobi korektę, mam pytanie odnośnie spalania ponieważ wzroslo o jakiś 0,8 litra według komputera pokładowego?
"Tylko ciężko pracując, można mieć to co się chce"