Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: kornat »

seeker84 pisze:Przy gaszeniu nie ma jakiegoś szarpnięcia, które co niektórzy opisywali.

Ten objaw były po usunięcie klapki gaszącej, która jest razem z EGR.
s
seeker84
Forumowicz
Posty: 535
Rejestracja: 27 paź 2012, 19:06

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: seeker84 »

Cóż ja czegoś takiego nie odczułem, a EGR zaślepiony.
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: kornat »

Bo nie usunąłeś EGR wraz klapką gaszącą :P
s
seeker84
Forumowicz
Posty: 535
Rejestracja: 27 paź 2012, 19:06

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: seeker84 »

Czekaj czekaj... czyli co?
Mechanik nie zaślepił mi EGRa tak jak mu powiedziałem?
Awatar użytkownika
ProFFessor
Forumowicz
Posty: 166
Rejestracja: 17 sty 2012, 15:49

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: ProFFessor »

Zaslepił ,ale nie zdemontowal klapy gaszącej. I dobrze.
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: kornat »

Jak wspomniał ProFFessor, EGR jest razem z klapką gaszącą i on zaślepił EGR a klapka została jak w fabryce. Gdybyś całkowicie wykręcił EGR to również byś nie miał tej klapki gaszącej.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: Sony »

Nie no z taką pierdołą do mechanika jechać to WSTYD! :D Szkoda kasy i straconego doświadczenia ;)

Odczujesz wolniejsze nagrzewanie się silnika zimą ;-)
s
seeker84
Forumowicz
Posty: 535
Rejestracja: 27 paź 2012, 19:06

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: seeker84 »

Hehe z żadną pierdołą :P
Mechanior wymienił mi turbinę a EGR przy okazji zrobił.
Dzięki chłopaki za uświadomienie mnie co do tej klapy i EGRa ;)
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: Sony »

seeker84, toż to turbina też samemu jest do ogarnięcia :one: :P

Kolektor i EGR był czyszczony przy operacji zaślepiania ? Jak nie to wypadałoby to zrobić, bo będzie tam nagaru dość sporo ;-)
s
seeker84
Forumowicz
Posty: 535
Rejestracja: 27 paź 2012, 19:06

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: seeker84 »

Kolektor i EGR były czyszczone.
Różnica jest kolosalna po wymianie turbo i zaślepieniu.
Auto super się zbiera...
Jakby nie ten sam samochód.
Teraz jeszcze myślę nad katalizatorem, ale to już w innym temacie.

[ Dodano: 2015-04-13, 21:41 ]
Wszystko fajnie, ładnie, ale mam jedno pytanie.
Jak się powinno jeździć z zaślepionym EGRem?
Tak jak normalnie dieslem?
Czy trzeba bardziej uważać?
ODPOWIEDZ