Wszystko o silnikach wysokoprężnych
kornat
Forumowicz
Posty: 2452 Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Post
autor: kornat » 11 kwie 2015, 20:28
seeker84 pisze: Przy gaszeniu nie ma jakiegoś szarpnięcia, które co niektórzy opisywali.
Ten objaw były po usunięcie klapki gaszącej, która jest razem z EGR.
seeker84
Forumowicz
Posty: 535 Rejestracja: 27 paź 2012, 19:06
Post
autor: seeker84 » 11 kwie 2015, 20:54
Cóż ja czegoś takiego nie odczułem, a EGR zaślepiony.
kornat
Forumowicz
Posty: 2452 Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Post
autor: kornat » 11 kwie 2015, 22:01
Bo nie usunąłeś EGR wraz klapką gaszącą
seeker84
Forumowicz
Posty: 535 Rejestracja: 27 paź 2012, 19:06
Post
autor: seeker84 » 11 kwie 2015, 22:31
Czekaj czekaj... czyli co?
Mechanik nie zaślepił mi EGRa tak jak mu powiedziałem?
ProFFessor
Forumowicz
Posty: 166 Rejestracja: 17 sty 2012, 15:49
Post
autor: ProFFessor » 11 kwie 2015, 22:56
Zaslepił ,ale nie zdemontowal klapy gaszącej. I dobrze.
kornat
Forumowicz
Posty: 2452 Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Post
autor: kornat » 11 kwie 2015, 23:14
Jak wspomniał ProFFessor , EGR jest razem z klapką gaszącą i on zaślepił EGR a klapka została jak w fabryce. Gdybyś całkowicie wykręcił EGR to również byś nie miał tej klapki gaszącej.
Sony
Administrator
Posty: 7094 Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:
Post
autor: Sony » 11 kwie 2015, 23:18
Nie no z taką pierdołą do mechanika jechać to WSTYD!
Szkoda kasy i straconego doświadczenia
Odczujesz wolniejsze nagrzewanie się silnika zimą
seeker84
Forumowicz
Posty: 535 Rejestracja: 27 paź 2012, 19:06
Post
autor: seeker84 » 12 kwie 2015, 07:15
Hehe z żadną pierdołą
Mechanior wymienił mi turbinę a EGR przy okazji zrobił.
Dzięki chłopaki za uświadomienie mnie co do tej klapy i EGRa
Sony
Administrator
Posty: 7094 Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:
Post
autor: Sony » 12 kwie 2015, 22:23
seeker84 , toż to turbina też samemu jest do ogarnięcia
Kolektor i EGR był czyszczony przy operacji zaślepiania ? Jak nie to wypadałoby to zrobić, bo będzie tam nagaru dość sporo
seeker84
Forumowicz
Posty: 535 Rejestracja: 27 paź 2012, 19:06
Post
autor: seeker84 » 13 kwie 2015, 21:41
Kolektor i EGR były czyszczone.
Różnica jest kolosalna po wymianie turbo i zaślepieniu.
Auto super się zbiera...
Jakby nie ten sam samochód.
Teraz jeszcze myślę nad katalizatorem, ale to już w innym temacie. [ Dodano : 2015-04-13, 21:41 ] Wszystko fajnie, ładnie, ale mam jedno pytanie.
Jak się powinno jeździć z zaślepionym EGRem?
Tak jak normalnie dieslem?
Czy trzeba bardziej uważać?