[ALL] Zawieszenie

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.
ODPOWIEDZ
Online
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3223
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Lokalizacja: Nadarzyn
Kontakt:

[ALL] Zawieszenie

Post autor: DzieX »

Ale mają negatywny wpływ na spawy. Zaraz się tłum osób odezwie, że oni założyli i jest super. Zaprawdę powiadam Wam, ch**a tam ;) Zakłada się serię.

P.S. to poliuretanów sprawa ma się identycznie.
SEAT Toledo .:R32 4x4: forum facebook blog | VW Polo | RENAULT Laguna | SEAT Leon
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[ALL] Zawieszenie

Post autor: Sony »

DzieX, ja dziękuję bardzo za taką podziurawioną serię, która ma o dużo krótszą żywotność... Pytanie zatem czemu w Leonie oryginalna Cupra miała pełne tuleje ^^ ? Jeżdżę już długo na pełnych tulejach i jeszcze się auto nie rozleciało :))
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[ALL] Zawieszenie

Post autor: vwir »

Bo ma niższe zawieszenie i tym samym mniejszy zakres pracy tychże tulei? Myślę, że przy obniżonym zawieszeniu można takie zakładać, do serii takich nie założyłem. Swoją drogą - wymieniłem u siebie te tuleje raz (założyłem oryginał). Od tego czasu tolek zrobił u mnie jakieś 60-70tys i nie widać, żebym musiał je drugi raz wymieniać. Te które wyciągałem były jeszcze oryginalne z '99 roku, więc przebieg miały ponad 200tys. Więc ja bym na tą trwałość tak znowu nie narzekał.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[ALL] Zawieszenie

Post autor: Sony »

No w sumie fakt zawiecha jest niższa seryjnie niż w normalnym 1M :P
Kumpel w Leonie wymienił na seryjne i po jakichś 20kkm znów miał do wymiany :D
No, ale nie wiem co on tam wkładał, może jakąś taniochę ;)

To teraz sobie pomyśl ile mi wytrzymają pełne tuleje od Cupry skoro u Ciebie oryginał wytrzymał 60-70kkm ;))
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[ALL] Zawieszenie

Post autor: vwir »

Pierwsze oryginały wytrzymały ponad 200tys. Obecne (też oryginały) mają te 60-70 i nie widać po nich, żeby miały się wysypać. Więc nie wiem, ile wytrzymają, może podobnie jak te pierwsze.
W zawieszeszeniu nie widzę sensu w oszczędzaniu na częściach. Szczególnie, że po wymianie wypada jechać na skontrolowanie zbieżności, bo dwie części nigdy nie są idealnie tak samo wykonane i nigdy nie ustawią się idealnie w tym samym miejscu. A zbieżność to znowu koszty.
Awatar użytkownika
haszczu
Moderator
Posty: 3380
Rejestracja: 01 mar 2013, 18:50
Auto: Seat
Model: Leon 1.8T AUQ
Lokalizacja: Pilzno

[ALL] Zawieszenie

Post autor: haszczu »

To ja mam pytanie do posiadaczy gwintu.
Od jakiegoś czasu zauważam, że tył w moim aucie dziwnie zaczął pracować.
Gdy auto stoi na nierównej nawierzchni to np przy lewym kole koza jakbym miał jeepa 4x4 a z kolei przy prawym nie widać opony bo tak się chowa.
Podczas jazdy jest podobnie i musiałem zrezygnować z dystansu bo jeżdżąc samemu dałem o plastikowe nadkola.
Wcześniej było to dużo mniej zauważalne zjawisko.
Zdjął em tylne amo i nie ma śladów wylania i pracują bardzo ciężko.
Ktoś może ma jakieś pomysły?
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
Awatar użytkownika
Procent
Forumowicz
Posty: 142
Rejestracja: 20 sie 2012, 01:05

[ALL] Zawieszenie

Post autor: Procent »

Z tyłu jest sztywna belka więc normalne że jedno koło jest zależne od drugiego. A co do obcierki to nie wiem. Może się wreszcie uleżał tak jak ma być
ODPOWIEDZ