Zapomnij o czymś takim jak chiptuning wolnossącej jednostki. Jeśli nie masz możliwości podania większej ilości powietrza to samym paliwem nic nie zdziałasz. Jedyne co można ugrać to pojedyncze KM.
Swoją drogą - nie chce Cię martwić, ale to co goście piszą o tym boxie to też bajka. 35% wzrost mocy w jednostce 1,2 - nie sądzę, aby ten silnik to przeżył bez zmian mechanicznych. Generalnie ja bym się zdecydował na normalny chip, bez żadnych boxów. Zresztą tak zrobiłem ze swoim autem.
vwir pisze:35% wzrost mocy w jednostce 1,2 - nie sądzę, aby ten silnik to przeżył bez zmian mechanicznych.
Ja nie sądzę, że ten silnik zniesie jakiekolwiek zmiany dając mu te 35% więcej mocy. On w serii będzie miał problem przejeździć więcej niż 100kkm i tłoki popłyną
Wkleiłbym jedną historię o tym silniku ale nie wiem czy wypada
Generalnie warto się zastanowić, czy ta większa moc jest konieczna. Z tego co rozumiem, to jeździsz głównie po mieście. A w korkach to nie ma znaczenia, czy masz 105KM czy 150KM.
U siebie zrobiłem chipa, bo praktycznie nie jeżdżę po mieście, tylko i wyłącznie trasa. A jeśli jednak chcesz go chipować to jedź do sensownego tunera i pogadaj z nim. Myślę, że 120KM można przekroczyć, może nawet zbliżyć się do 130KM bez wielkiego ograniczenia żywotności. Ale nie przekraczałbym 140KM, jak to obiecuje ten box.
polecam lekturę lutowego Poradnika Auto Swiat .. poddano tam testom 6 różnych chip - boxów i ... oczywiscie wynik był do przewidzenia .... niektóre dawaly wzrost mocy ale kosztem innych parametrów silnika ... może to nic odkrywczego ale jednym słowem box to zło
PS nie mam skanera zeby wrzucic skan artykułu ... ale być moze ktos moze to zrobić
[center][you] jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to[/center]
[center][/center]