haszczu, Miałem zawias FK w Cordobie. Bardzo chwalę tę zawiechę, bardzo komfortowa jak dla mnie. Zastanawiam się właśnie nad tym gwintem. Nie wybieraj tego tańszego bo jest tak samo twardy jak Ta-technix czy tam mts. Jak już brać to albo taki nowy albo używka jakiegoś firmowego KW, Weitec, H&R itd
Na prostej drodze nie nauczysz się wychodzić z zakrętów...
deejay-13, Kaspoll ma właśnie gwint FK AK-Street w swoim i całkiem ładnie mu to trzyma. Nie buja, nie za twardy. W tej cenie (999zł w mapet-tuning) wydaje mi się jednym z lepszych gwintów.
Jedynie brakuje w komplecie osłon
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
Ja sie w gwincie zakochałem. Regulujesz sobie jak Tobie pasuje. Czeka Cie wyjazd wakacyjny to tył w górę i o nic sie nie martwisz. Na sportowym zawiasie nie masz takiej możliowśći, jak już siądzę to nie wiele zmienisz. Spotkałem sie z sytuacjami na zlocie że ludzie przed bramą kręcili gwint w dół by ładnie auto wyglądało.Jeszcze jedno. Lepiej dołożyć i kupić nowy, z gwarancją, gwint niż kupić używkę i po sezonie lub dwóch szukać po raz kolejny zawiasu lub regenerować stary.
Na prostej drodze nie nauczysz się wychodzić z zakrętów...
Witam. Potrzebuje waszej pomocy którzy mieli lub mają styczność z zawieszeniem sportowym i gwintowanym. Chce obniżyć samochód do -40mm. Zastanawiam sie które z zawieszeń będzie lepsze. Chodzi mi o to żeby komfort nie był taki jak na " taczce z żelaznym kołem ". Bo jedni mówią że gwint twardszy a drudzy że sportowe twardsze. Chodzi mi żeby był lepszy komfort w jeździe. Oczywiście cudów nie chce bo wiem że i na tym i na tym będzie twardy ale wiem że jedne z zawieszeń jest bardzo twarde. Pomożecie ?