Kup i załóż wtryski, pojeździj trochę i jak nazbierasz na program to zrób program. W Ecu Project mi proponowali teraz program z wtryskami za 1800zł łącznie z ich robocizną więc trochę kiepskiego tunera masz
Albo opcja nr 2 kupić wtryski z 2,5 tdi? Bo ponoć pasują i one też mają 216
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*]
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*] ------------------------------ Jest:
BMW E46 XD M57D30 "Karwan"
BMW E39 M54B25 "Na Leniu" ------------------------------
Czyli podsumowując lepiej założyć większe wtryski, potem program, tylko, czy mi się to będzie "opłacało"?
Nie mam zamiaru robić F1 ze swojego Tolka, tylko chce dodać mu trochę więcej mocy.
Szpecu z którym pisałem, poinformował mnie, że na oryginalnym sprzęcie jaki mam teraz może wyciągnąć 135 KM i 310 Nm, a to chyba wystarczy?
Czyli wtryski 216...
Na samych wtryskach kilka koników mi przybędzie, z tego co tutaj na forum czytałem.
A jeszcze jedno.
Po założeniu większych wtrysków niczego więcej nie muszę zmieniać?
Nic mi się szybciej nie wysypie, nie padnie?
delikatnie bardziej od tego co jest obecnie czy ogolnie delikatnie?
bo mi to dymi jak odpalam zimny silnik
albo jak depne lepiej to widze ze dymek jest za mna... choc przyznac musze ze jak zalałem Nitro + to faktycznie wtedy nie dymił a przynajmniej znikomie