Dużo zależy od obecnego silnika, czy trzyma serie, w jakim stanie jest sprzęgło, robisz to sam czy dajesz komuś zlecenie. U siebie w Cordobie zrobiłem ok 170KM za 2tyś zł tylko problem był bo Icek puchł ze względu na swoją wielkość a był bardzo mały.
Sprzęgło nigdy mi nie ślizło i nie było słychać dwumasy. Można po taniości zrobić szybkiego Tolka
Na prostej drodze nie nauczysz się wychodzić z zakrętów...
216-tki + program i mamy te 2000zł, do tego intercooler dokładamy i robi się 3000zł, a moc wzrasta do tych ~170KM. To czysta teoria, która zależy od wielu czynników, w sumie o pompie nie pomyślałem czy da radę Jednak o chiptuningu mamy osobny wątek, bo widzę że się niepotrzebna dyskusja w tym wątku rozwinęła.
Jeżeli mówimy o jednomasie to się zgodzę że 1/4 z tego ale dwumas sam wiesz ile kosztuje No chyba że zmieniamy samą tarczę która wytrzyma więcej niutków to wtedy się zmieścisz w 500-600zł
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*]
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*] ------------------------------ Jest:
BMW E46 XD M57D30 "Karwan"
BMW E39 M54B25 "Na Leniu" ------------------------------
Jeżeli chce sie modzic autko to nie ma co sie zastanawiać i wrzucić jednomas-koszt 600zł plus robota. Apetyt zawsze rosnie i po jakims czasie te 150 koni nie robi wrażenia
http://www.rbauto.eu
POLECAM
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
No i chyba tez mocniejsze hamulce by sie przydaly bo seria u mnie przy troche ponad 140 km ia autostradowej jezdzie po jednym ostrym hamowaniu nie daje juz rady