[ALL] Zawieszenie

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.
Awatar użytkownika
deejay-13
Forumowicz
Posty: 435
Rejestracja: 14 lis 2012, 16:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Lokalizacja: Krosno

[ALL] Zawieszenie

Post autor: deejay-13 »

haszczu, Miałem zawias FK w Cordobie. Bardzo chwalę tę zawiechę, bardzo komfortowa jak dla mnie. Zastanawiam się właśnie nad tym gwintem. Nie wybieraj tego tańszego bo jest tak samo twardy jak Ta-technix czy tam mts. Jak już brać to albo taki nowy albo używka jakiegoś firmowego KW, Weitec, H&R itd
Na prostej drodze nie nauczysz się wychodzić z zakrętów...
Awatar użytkownika
haszczu
Moderator
Posty: 3380
Rejestracja: 01 mar 2013, 18:50
Auto: Seat
Model: Leon 1.8T AUQ
Lokalizacja: Pilzno

[ALL] Zawieszenie

Post autor: haszczu »

deejay-13, Kaspoll ma właśnie gwint FK AK-Street w swoim i całkiem ładnie mu to trzyma. Nie buja, nie za twardy. W tej cenie (999zł w mapet-tuning) wydaje mi się jednym z lepszych gwintów.
Jedynie brakuje w komplecie osłon
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
Awatar użytkownika
deejay-13
Forumowicz
Posty: 435
Rejestracja: 14 lis 2012, 16:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Lokalizacja: Krosno

[ALL] Zawieszenie

Post autor: deejay-13 »

Troszkę lepsze niż te z najniższej półki które przyśpieszają wizyty u dentysty.
Na prostej drodze nie nauczysz się wychodzić z zakrętów...
Awatar użytkownika
haszczu
Moderator
Posty: 3380
Rejestracja: 01 mar 2013, 18:50
Auto: Seat
Model: Leon 1.8T AUQ
Lokalizacja: Pilzno

[ALL] Zawieszenie

Post autor: haszczu »

deejay-13, mam springi H&R -50 i jakbym miał kupić amo to wyjdzie mi na jedno jak kupię taki gwint. Plus dla gwintu za regulację
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
Awatar użytkownika
deejay-13
Forumowicz
Posty: 435
Rejestracja: 14 lis 2012, 16:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Lokalizacja: Krosno

[ALL] Zawieszenie

Post autor: deejay-13 »

Ja sie w gwincie zakochałem. Regulujesz sobie jak Tobie pasuje. Czeka Cie wyjazd wakacyjny to tył w górę i o nic sie nie martwisz. Na sportowym zawiasie nie masz takiej możliowśći, jak już siądzę to nie wiele zmienisz. Spotkałem sie z sytuacjami na zlocie że ludzie przed bramą kręcili gwint w dół by ładnie auto wyglądało.Jeszcze jedno. Lepiej dołożyć i kupić nowy, z gwarancją, gwint niż kupić używkę i po sezonie lub dwóch szukać po raz kolejny zawiasu lub regenerować stary.
Na prostej drodze nie nauczysz się wychodzić z zakrętów...
Awatar użytkownika
haszczu
Moderator
Posty: 3380
Rejestracja: 01 mar 2013, 18:50
Auto: Seat
Model: Leon 1.8T AUQ
Lokalizacja: Pilzno

[ALL] Zawieszenie

Post autor: haszczu »

deejay-13, No to pewnie gwint FK Street zawita na wiosnę :)
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
r
radziuu123

Podejda?

Post autor: radziuu123 »

Panowie wielkie pytanie czy te sprezyny podejda do Toledo 1L 97r?

http://allegro.pl/sprezyny-obnizajace-h ... 96017.html
Awatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
Posty: 733
Rejestracja: 22 gru 2013, 21:27
Auto: Mazda
Model: 5 cr19
Lokalizacja: Żary

[ALL] Zawieszenie

Post autor: Bartek26 »

nie
Skill.... You can't buy it ....
Awatar użytkownika
futrosky
Forumowicz
Posty: 236
Rejestracja: 08 lip 2013, 19:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

[ALL] Zawieszenie

Post autor: futrosky »

Witam. Potrzebuje waszej pomocy którzy mieli lub mają styczność z zawieszeniem sportowym i gwintowanym. Chce obniżyć samochód do -40mm. Zastanawiam sie które z zawieszeń będzie lepsze. Chodzi mi o to żeby komfort nie był taki jak na " taczce z żelaznym kołem ". Bo jedni mówią że gwint twardszy a drudzy że sportowe twardsze. Chodzi mi żeby był lepszy komfort w jeździe. Oczywiście cudów nie chce bo wiem że i na tym i na tym będzie twardy ale wiem że jedne z zawieszeń jest bardzo twarde. Pomożecie ?
Awatar użytkownika
nexa
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 05 mar 2014, 12:53

[ALL] Zawieszenie

Post autor: nexa »

ODPOWIEDZ