Siemka.
Mam do Was pytanko.
Po rozwierceniu przepustnicy tolek wypluł na hamowni 159KM. Jednak reszta dolotu jest ori.
Planuję go zmodyfikować: na przepustnicę dać powerrurę 77mm, rozwiercić puszkę filtra z boku przy błotniku, w puszce usunąć żeberka, zamknąć wlot ciepłego powietrza, doprowadzić zimne powietrze spod zderzaka airhornem, w puszcze też airhorn, pozbyć się jakichkolwiek schodów na połączeniach i ogólnie porobić to tak aby cały dolot od początku do końca miał ~77mm.
Czy po takich modyfikacjach będzie potrzebna jakaś korekta softu? Bo jak wiadomo więcej powietrza=więcej paliwa i sam nie wiem czy sterownik sobie dobierze dawkę czy będzie trzeba jechać na jakąś korektę?
Tym bardziej mnie kusi, bo mam zaledwie 5km do profi zakładu zajmującego się chipami i korektami po modyfikacjach.