Z przykrością informuję, że forum będzie dostępne tylko do końca najbliższego okresu rozliczeniowego. Tj. do końca lipca 2024. Decyzja zostala podjęta z powodu znikomej aktywności. Jeśli ktoś jest zainteresowany przejęciem domeny lub backupem bazy zapraszam na priv. ~DzieX |
strus90 pisze:Docisk z G60 jest tai sam jak w 1Z. Lepiej wkladac tarcze obita keflarem i docisk VR6 powinno to przeniesc ponad 400nm. Kumpel mial docisk z T4 i przenosilo prawie 440nm ale docisk byl chyba troche za twardy.
galamarcin pisze:Ja jeżdżę od roku na sztywnym zestawie valeo kit, i moje oceny sprzęgło ok, ale po miesiącu jazdy na sztywnym wymieniłem poduszkę pod silnikiem.
vwir pisze:W fabryce wyważane jest koło zamachowe.
vwir pisze:Gdyby było tak jak mówisz, to zapewne docisk miałby nieregularny rozstaw dziur na śruby, żeby nie dało się go inaczej założyć.
vwir pisze:Docisk można wykonać bardzo precyzyjnie z równomiernym rozkładem mas.
vwir pisze:Wymieniałem już w życiu kilka sprzęgieł w autach bez dwumasy i nikt przy takiej operacji nawet nie myśli o demontażu koła
ghul17 pisze:czemu jednomas sprzegło lepiej sie klei do silnika od dwumasu?? i przenosi lepiej moc?
Jeśli komuś wystarcza fabryczne wyważenie to niech zakłada i jeździ. Jeśli ktoś twierdzi, że fabryka wyważa niedokładnie to niech wyważa i jeśli zrobi to z głową to na pewno niczego nie pogorszy.
[/quote
Amen .vwir pisze:Nie pisz więc, że jest bezwględnie konieczne, bo to bzdura.