UWAGA SĄ 3 WIELKOŚCI 19mm,21mm,23mm ORAZ DWA RODZAJE GUMEK I OBEJM Z GARBIKIEM ORAZ BEZ GARBIKA
W moim przypadku były to 21mm bez garbika silnik 1.8 20V 2001r
Zaczynamy od odkręcenia łącznika stabilizatora od wahacza ważne aby zrobić to z obydwu stron ponieważ łatwiej będzie zdemontować jak i później zamontować tuleję wraz z obejmą.
Następnie odkręcamy śrubę kluczem 13 trzymającą obejme tulei.
Po odkręceniu chwytamy śrubokręt i przy jego pomocy wyciągamy obejmę a następnie demontujemy gumkę ze stabilizatora.
Moje po 11 latach wyglądają tak:
Stara VS nowa
Po tych czynnościach należy dokładnie oczyścić stabilizator z rdzy w miejscu gdzie będzie osadzona nowa gumka oraz wyczyścić obejmę ja użyłem do tego noża a następnie papieru ściernego.
Przed montażem należy nałożyć nie za dużo smary na gumkę aby zapobiec skrzypieniu.
Podczas przykręcania obejmy zrozumiecie dlaczego należy odkręcić łącznik stabilizatora z obydwu stron jako pierwsze czynności

Czytając opisy na różnych forach wymiana ta wydaję się wręcz nie możliwa do wykonania samemu w garażu

Wręcz przeciwnie jest to jedna z łatwiejszych czynności do zrobienia przy zawieszeniu i zajmuje nie więcej jak godzinę na obie strony

Może komuś się do czegoś przyda ten manual
