[ALL] Radio raz działa a raz nie - w czym problem ?

Wszystko o waszym audio w samochodzie.

Moderatorzy: Sony, CYRULIK, remiq, gurszczak, Roxon40

Postprzez Roxon40 » 16 czerwca 2011, o 20:54

W takim razie przyczyna leży w radiu a najprawdopodobniej w końcówce mocy lub wzmacniaczem tego kanału. Otworzyć radio zobaczyć czy końcówka mocy się nie nagrzewa nadmiernie przy zwykłej grze i zacząć od tego jeśli nie jest droga.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
:one: Jest 154,5 KM i 339,7Nm :582:
:diabelek: EcuProject :diabelek:
Avatar użytkownika
Roxon40
Moderator
 
Posty: 4292
Dołączył(a): 14 listopada 2009, o 23:37
Lokalizacja: Zabrze
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Postprzez toledziak95 » 17 czerwca 2011, o 21:48

Roxon40 napisał(a):W takim razie przyczyna leży w radiu a najprawdopodobniej w końcówce mocy lub wzmacniaczem tego kanału. Otworzyć radio zobaczyć czy końcówka mocy się nie nagrzewa nadmiernie przy zwykłej grze i zacząć od tego jeśli nie jest droga.


Nie do końca rozumiem, końcówka mocy lub wzmacniacz tego kanału? Tyle, że to jest to samo... Końcówka tak i tak będzie się grzać, ja bym tu posprawdzał cały tor przedwzmacniacza na początek ale to już inna bajka....
Avatar użytkownika
toledziak95
Forumowicz
 
Posty: 401
Dołączył(a): 19 maja 2008, o 21:25
Lokalizacja: Czeremcha/Białystok
Car:
Engine:

Postprzez szymekgd » 17 czerwca 2011, o 22:05

A co ma przedwzmacniacz do odlaczania glosnikow? Jakbys podal za silny sygnal na wejscie (fizyczne, a nie nosnik), a przedwzmacniacz nie mial by automatycznej regulacji sygnalu to bys go uszkodzil. Prawdopodobnie koncowka mocy sie przegrzala lub zabezpiecznie jakies polecialo, a moze zimny lut? Trzeba rozebrac, obejrzec i miejsca podejrzane sprawdzic.
szymekgd
Sponsor
 
Posty: 4280
Dołączył(a): 27 lipca 2010, o 14:22
Lokalizacja: Gdynia
Car:
Engine:

Postprzez toledziak95 » 18 czerwca 2011, o 20:46

Tak na pewno zimny lut. A przedwzmacniacz to ma do tego, że scalaczek jak padnie to różne kwiatki bywają. Tak w ogóle to widzę, że autor nie poradzi sobie choćby ze sprawdzeniem całego toru audio, więc nie widzę większego sensu w takim doradzaniu... Jeśli jednak się mylę, to podnieś nogi wejścia sygnału i podciągnij do masy i wtedy będzie można wstępnie wykluczyć końcówkę.
Avatar użytkownika
toledziak95
Forumowicz
 
Posty: 401
Dołączył(a): 19 maja 2008, o 21:25
Lokalizacja: Czeremcha/Białystok
Car:
Engine:

Postprzez szymekgd » 18 czerwca 2011, o 22:11

A dlaczego nie zimny lut, sadzisz, ze w momencie przegrzania nie moglo dojsc do tego? Wystarczy poczytac sobie o kartach graficznych i prockach w lapkach wykonanych w ekolgicznej technologii ROHMS...
szymekgd
Sponsor
 
Posty: 4280
Dołączył(a): 27 lipca 2010, o 14:22
Lokalizacja: Gdynia
Car:
Engine:

Postprzez Ferbi » 19 czerwca 2011, o 14:34

miałem podobny problem z radiem pioneera w poprzednim aucie oddałem je do speca i okazało się że nie opłacało się naprawiać bo koszt przekroczył 300zł a za radio zapłaciłem 340 swego czasu
5l/100KM cykl miejski :D
Avatar użytkownika
Ferbi
Forumowicz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 6 czerwca 2011, o 02:00
Lokalizacja: Poznań
Car:
Engine:

[1M] Niefabryczne radio przestalo grac

Postprzez Pasternik » 24 lutego 2018, o 16:52

Witam. Pojawił się u mnie problem z radiem. Poluzowała mi się antena i wyciągnąłem je, aby poprawić. Chowając je, odmówiło posłuszeństwa i przestało grać i się włączać. Radio raczej sprawne, ponieważ podłączyłem stare radio i jedyne co na nim mogłem zrobić to wyjąć i włożyć płytę (bez podswietlenia i wgl dead). Bezpieczniki sprawne. Ma ktoś, ew. mógłby mi zrobić zdjęcie oryginalnych wtyczek i wtyczek od radia zdjęcia żebym mógł zobaczyć czy jest wszystko na swoim miejscu (jak patrzyłem wydaje się ok). Może miał ktoś taki problem, albo wie co zrobić?
Pasternik
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 24 lutego 2018, o 16:32
Lokalizacja: Pionki
Car: 1m
Engine: 1.8 20v

Poprzednia strona

Powrót do Car Audio

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron