1.objawy
2.przyczyne
3.jak zostały usuniete
ułatwi to szukanie przyczyn naszych awari i nie zaśmieci działu setnym pytaniem dlaczego kopci.
Jak macie jakieś uwagi i sugestie w tym dziale to prosze o propozycje.
PROBLEM Z TURBIN! wersja 110KM AFN
1.Po przekroczeniu np.120 km/h auto wchodzi w tryb awaryjny, spada moc czyli tzw notlauf
2.Zapiekły sie prawdopodobnie łopatki kierownicze w turbinie i teraz przeładowuje.
Dzieje sie to dlatego,wraz z obciążeniem silnika rośnie ciśnienie doładowania w tym momencie łopatki mają zmienia kąt a tym samym zmniejszya ciśnienie doładowania aby utrzymywało sie na stałym poziomie około 0,9bara.
Gdy są zapieczone ciśnienie rośnie aż do wartości krytycznej,czujnik przekazuje to do kompa,a komp w tym momencie przechodzi w tryb awaryjny tzw.notlauf. Wtedy w3aśnie ciśnienie z turbiny puszczane jest bokiem a nie w kanał dolotowy do silnika,skutkiem czego jest brak mocy.
Puszczasz gaz czujniki wyłapują że ciśnienie jest ok i znowu jedzie do momentu aż przekroczysz wartośa ciśnienia.
Druga możliwośa to przetwornik ciśnienia N75.Na kompie powinno pokazac ze to ten zawór powoduje błąd.
3.Aby autko wróciło do kondycji

